Andra Ifokus sajter?
Brukar ni besöka andra iFokus sajter? Eller håller ni er till KIF?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag håller mest till här på KIF.
Men är också inne på GIF (gerbiler), RIF (råttor), MIF (marsvin), HIF (hamster).
Djurfoto,Djurtransport, Foto, Glamour, Hittekatter, Hundar, Katter, Kolhydrater, Musik och Skrivlust.
Mest, KIF, GIF, MIF, HIF och RIF alltså.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
mest här och på hästfoto ^^

Jag är mest på KIF, musik, scrubs och djurtransport.
Skriver dock bara på KIF
Är medlem på:
Support
**Djurfoto
**Djurtransport
Fibromyalgi
**Foto
**Hundar
Hälsa
**Kanin
**Litteratur
Musik
Svensk Natur
Dom med fet text är jag mest aktiv på.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
är typ inne på: Akvariefisk (typ 1 gång/dag), Bakverk (1 gång/dag), KANIN :) (minst 1 gång/dag), nattsudd (alldeles för sällan :/), sphynx (1 gång/dag och teckning (typ 2 gånger/dag) :)
Emma
endast KIF :)
- Mvh Emma
Jag är dagligen inne på: Connemaraponny, Djurfoto, Foto, Kanin & Ridsport. Men skriver nog mest på Kanin och Ridsport :)
Kollar in på Mode ibland;) Väldigt lite om jag ska vara exakt men det händer. Håller på att titta in på Djurtransport nu eftersom jag skulle behöva ev. transport för en kaninunge.
Jag är mest inne på KIF men är även inne ganska mycket på sheltie.ifokus. Men jag skriver inte alls lika mycket där som på KIF. Kollar även ibland på akvariefisk.
jag är mest inne på kanin.ifokus. men jag är även inne på hundar.ifokus, teckning.ifokus och ja. lite anndra med. men skriver nästan bara här inne ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus
kif mest, men även marsvin, bakverk å lite mer ;D
Är inne på KIF mest, och biland djurfoto, och djurtransport ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#11; Aliciia goes drömma om att bakverken finns i hennes mun… ;D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har dessa under "mina sajter": bodyart, djurfoto, djurtransport, gravid, hundar, kanin och relationer.
Kanin är jag alltid inne på, de andra någon gång ibland. =)
Djurfoto
Djurtransport
Foto
Goda Nyheter
Hälsa
Iller
Kanin
Katter
Marsvin
Skrivlust
Kör Martinas metod ;) Fet stil är jag inne på mest, ja, alltså kanin! =)
#13 ohyeah ;D
#16; haha
Ditt lilla moff <33 :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
_Jag är medlem på följande sajter:
_
Akvariefisk - Eftersom jag är VÄLDIGT intresserad av akvarium och akvariefiskar,, ja allt med akvarier att göra… Ett at mina störta intressen :)
Astronomi - Jag har tidigare varit Medarbetare, då sidan precis lanserats. Jag gjorde lite artiklar, men snart kände jag att jag inte var tillräckligt kunnig inom astronomi så jag slutade som Medarbetare.
Blandrashundar - Har ingen blandis, men är ändå medlem där :)
Djurfoto - Fotografering, något av det jag älskar mest i hela världen. Att fota mina djur är underbart kul :)
Foto - Är medlem här av samma anledning som på djurfotosajten, att jag älskar att fotografera. Växter, natur, hus, ja allt som har med foto att göra!
Hemmet - Jag är mycket intresserad av inredning, och när jag gått ut gymnasiet år 2009 ska jag söka in på universitet i Växjö. Då ska jag läsa till inredare:)
Hundar - Jag har 2 hundar, men är inte inne på just hundar.ifokus då sheltie.ifokus finns. Sheltie är rasen på mina vovvar :)
Kanin - Jag har 4 kaniner hemma, och jag älskar att lära mig mer om hur man ska sköta kaninerna på bästa sätt. Jag lär mig nåt nytt väldigt ofta:)
Katter - Eftersom jag även har katt är man inne där ibland och läser lite, men skriver inte så mycket…
Marsvin - Har inget marsvin, har aldrig haft men kanske skaffar i framtiden. Vet faktiskt inte varför jag är medlem ;)
Mus - Den första ifokussajten jag blev medlem på, med mitt användarnamn prizma_o_Kristall. Mus.ifokus är anledningen att jag hittade till iFokus över huvud taget. :)
Nattsudd - Kikade in där när jag var vaken sent en natt… Var så trött att jag knappt minns vad sidan handlade om;)
Scrubs - Gillar verkligen serien scrubs, därav är jag medlem. Tyvärr är jag inte så aktiv…
Sheltie - Jag har 2 sheltiehundar, och därför är jag medlem där. Är även Medarbetare, tillsammans med några till goa människor :) Kika gärna in!! ;)
Studieteknik - Kan behöva bli bättre i mina studier, så jag ska läsa massa på denna sajten har jag bestämt
Tävlingshundar - Är intresserad av agility och lydnad, och i framtiden kanske det är något jag vill satsa på :)
Övernaturligt - Jag tror på det övernaturliga, och har varit med om en hel del saker som jag inte kan förklara. Det känns bra att kunna gå in dit och känna att man kan prata om sina upplevelser.
De sajter jag är mest aktiv på: Sheltie, kanin, akvariefisk, övernaturligt och katter

Kanin och hästfoto är de sajter jag besöker mest.

KIF och någon gång har jag kollat lite på Hundar.ifokus

Jag är mest aktiv på Hamster men tittar även in på kanin, bakverk, djurtransport, barn och råttor.. :)
// Nathalie
#17 (: <33
Håller till på Kanin, ridsport, foto, hästfoto mest.. sen händer det att jag ramlar in på ponnytrav, djurfoto, bildredigering och choklad ^^
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Mest KIF !
#15: Har du en iller ?:D
Jag är mkt inne på hundar,katter och ridsport och kanin då :)
ibland blir det welshponnu och glamour :P
#24 Nej, men jag skulle dock väldigt gärna vilja ha =)
Mest aktiv på Hästfoto och Kif :)
Jag är inne på Kif, Hälsa, Musik och hästfoto :)

Kanin i fokus och katt i fokus, e mina favvisar, dom e ja på iblnd mest kaninifokus :)

Datorn iFokus.
mest inne på hittekatter,katter o ridsport sen här inne för lite koll på kaniner o tips? som ges :) alla är jättebra. Just nu är det rena bäbisbomber i katter å det e ju alltid kul o se vad folk får för unga. Men är medlem på djurtransport,godlandsruss,hittekatter,katter,N skogskatter,ridsport,shettlandponny o trädgård.
Hur lägger man till på Mina sajter?
Jag brukar vara inne på Kaninifokus, GodaNyheterifokus, Musikifokus & Nattsuddifokus :)

Jag brukar vara inne Musik och kanin.. Men är medlem på musik… tog bort min på kanin….
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Är medlem i:
Djurfoto
Djurtransport
Foto
Gerbiler
Hamster
**Kanin
**Marsvin
Mode
Pyssel
Relationer
Scrubs
Sphynx
Är mest inne på marsvin.ifokus, men en hel del på kanin.ifokus också. Regelbundet kikar jag in på skrivlust.ifokus.
Titta på andra sidor ibland.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Är inne på KIF 24/7, ibland lite på hästfoto med en annan andvändare.
Not your mom, not your milk.

Jag är mest inne på SiF (sheltie), MiF (mode) och DiF (djurfoto)
Mvh Ellenfyrkant