Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1063 ggr
twinnie
0

Era föräldrar

Vad tycker era föräldrar om KIF? Tycker de att det verkar vara en bra och rolig sida eller tycker de att den tar upp för mycket av er tid? Eller kanske något helt annat? ;)

Jennie104
0

bra sida men den tar lite för mycket tid säger mamma ..

aliciia
0

mamma vet inte riktigt va de e en sida.. en kanin sida för idioter säger hon ibland när ja säger imot henne om ngt jag har hört här ;D;D

Lippo
0

Mamma tycker det är både bra och roligt med en sida där alla har samma intressen :)

twinnie
0

Pappa tycker jag är en riktig kaninnörd, men han tycker ju att det är kul att jag har ett intresse liksom ^^ Mamma tycker det tar upp för mycket tid, men ändå en bra sida, typ.

ciss
0

Dom tycker att KIF är jättebra eftersom att jag lär mig så mycket, det är ju bra att jag har en hobby som kaniner istället för att hänga på stan på kvällarna typ :)

Fast dom tycker att den tar ganska mycket tid, tid som jag istället kunde lägga ner på läxorna.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

hahaha,, om jag sitter på mitt rum, så kommer mamma eller pappa in, så säger dom typ: "ah,, inte kaninsidan ingen!" ;) men på skämt, dom tycker väl det är bättre att jag sitter inne på något som man lär sig av än allt annat skit som finns på internet! :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Zoie]
0

Min föräldrar tycker det är bra tror jag :) om vi har nått problem med Zoie så är det bara att fråga här   =)

Taci
0

Dom vet inte vad det är ^^ Bor ju ensam så det är inte direkt så att jag berättar för dom alla sidor jag är inne på o så :) Om det är nån som kommer hit o kollar på skärmen när jag sitter, så är det mamma, o hon fattar ingenting om datorer :P

Clariiz
0

Mina vet inte så mycket mer en att det är en sida om kaniner. Fast de tycker jag sitter mkt vid datan xD. (Undra vad de tyckte förut.. När jag var i Beroende stadiet xD

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Majsbecka
0

Vet inte riktigt, tror att dom tycker att det är bra :D

Jag brukar typ säga "blablabla är inte bra för Leona" Och så säger mamma "Hur vet du det?" Jag "Forumet för kaniner ^^,"

RebeccaMelander
0

mina gillar det men som sakt tar upp lite för mkt tid xD

Sotis
0

Dom tycker nog att det är en bra hemsida:)

myriis
0

Min mamma tyckter det är lite coolt :P Hon har provat på Hundar.ifokus men hon fastnade inte direkt. Så hon vet vad KIF är och tycker btw att Tina oxå är cool, för jag har henne på msn och mamma tycker hon verkar snäll. Haha x)

Moonstrike
0

Mamma tycker väl att det är bra, men tar upp lite mycket tid kanske.. vet inte riktigt, har inte frågat^^,

RallyKanin
0

dom tycker den är bra ..efter som man får reda på mkt information ;D

KajsaM
0

Dom tkr det är bra åde men tar upp liite för mkt tid ;)

Feliciaa
0

Har inte frågat mamma men pappa tycker att det är bra, man får svar på frågor och sånt som berör kaninen :)

Toppensida!

Lizzan
0

Dom tycker att det är en jättetrevlig sida där jag lär mig mycket, men också att det tar lite mkt tid ibland.

malinroth
0

jadu..dom bor ju som 65mil bort så dom är inte så insatt i mitt surfande :P men min syster och hennes kille mobbas lite på skojj :P Men alla vet ju att jagträffat världens bästa Ida (sagaoalfred) på KIF så det tycker dom är kul :) och det tycker jag med!!

Jordgubbsgodis
0

pappa brukar typ komma in och säga är du inne på kaninsidan nu igen men mamma och pappa tycker att det är en jätte bra hemsida :)

Tina-A
0

#13: naaaw :D :D Vad roligt ^^,

Mina tycker det är bra men dom tycker att jag sitter här aaaaaalldeles för mycket.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

Min pappa tycker det är en nyttig hemsida :p Får nya vänner, mycket fakta&många kanin-intresserade xD Min pappa är lite malig över jag kan så mycket om kanin :p (skäms) Han säger typ till alla att jag vet allt om kaniner, ju mer åker jag genom golvet :p

ciss
0

#22: Haha ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Ja hon tycker det är bra att man kan få råd och så. Hon har inte sagt nåt annat, Förutom att hon lockar mej hem xD <om jag är ute på kvällen sent så ringer hon och typ säger ska du inte komma hem och sitta vid datorn xD

Frida
0

Mina har noll koll i stort sett. Men bor man inte med dem så kan man ju inte direkt förvänta sig att de ska veta allt jag gör =)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Romana_12
0

Mina föräldrar tycker att det är helt okej eftersom man får veta ganska mycket saker och ibland behöver man inte ringa vetten om det händer nått ^^

Kawaiih
0

Haha, x)
Jag säger en massa saker som jag har läst här. och pappa frågar vem säger det. Och då har jag råkat sagt "experterna säger det". Sen nu så fort jag frågar om något så säger han "Har experterna sagt det?" x) Haha. Han tycker att de är för många trams ideer jag har fått ifrån sidan och holler på och babblar om hur de va när han hadde kanin och att de inte kostade lika mycket med allt man ska köpa osv.
Men mamma tycker att de är bra att jag tar reda på en massa saker och försöker få min kanin och trivas och ha det bra. :D

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Stormviskaren
0

hahaha mina föräldrar och datorer går inte ihop XD men Att dom kan sms med mobilerna är dom stolta för och dom har lärt sig att skriva mejl XD

Michiis
0

Mina typ tycker att den tar upp mycket tid ^^, Och det betyder ju att det är en bra sida ;)

// Michis