Hela 7 stycken!
Åh, grattis :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Grattis :D

vad kul! GRATTIS ;D
the vanity, it becomes insanity
Grattis ! :)
Grattis och lycka till med de små! :D
Vad kul, grattis! ^^

Grattis!! :D
Tack, jag hoppas att dessa överlever :)
Idag fick jag plocka bort 2 döda ungar ur boet. Det var de två som hade legat ensamma på i andra sidan bodelen utan päls (de låg endast i spån) igår. Tråkigt att de inte klarade sig… :( Men de andra lever och är runda och fina i alla fall.. :)

Tråkit att dom inte överlevde. "/ Lycka till med de andra :D <3
#10 Tack :)

#11 Varse ^^ <3
Åh grattis! :D Vem är pappan till kullen? :]
Det ser ut att vara 1 madagaskar brokad, 2 svart brokade, 1 japanbrokad (tror jag) och en g/s japantecknad :) De har börjat få päls idag ^^

Åhhh vad roligt ^^, lycka till med dom. :D
Jättekul att det blev så många! :)
Synd två dog.. Hoppas de andra klarar sig iaf :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack allihopa! :)

Hur många kullar har hon haft före som inte klarade sig?
Kul :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
åh va skoj, grattis !
#21 Två. Hur det än blir så ska hon inte ha några fler kullar efter det här.. Så jag hoppas verkligen de klarar sig.

grattis, vad kuul. :D
Grattis! :D
Kul, Grattis :)
Tack
Nu är de bara 4.. Den japanbrokade (den vackraste av dem <3) var död. Men igår var den svag och rörde sig inte lika mycket som de andra och den låg underst… Men dessa 4 (i alla fall 3 av dem) är alldeles galna och hoppar (bokstavligt talat) runt i boet när man öppnar pälsen ^^ Om bara någon överlever blir jag glad.. Men jag vill helst inte behöva plocka bort några fler döda.
Här är i alla fall en bild från några minuter sedan. De är 4 dygn idag. Nu är jag i alla fall säker på att det är 1 madagaskar brokad, 2 svart brokade och 1 g/s japantecknad.
tråkigt att 3 dog :( hoppas de 4 övriga överlever.<3