Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 473 ggr
Sashhi
0

Uppdatering av Hiroshi. :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, nu har som många vet Hiroshi bott här ett tag. 24:de juni, fyllde hon 3 månader. * applådera * Hon har växt otroligt mycket, men oturligt nog har hon blvit jätte klängig. x) Så fort jag går förbi hennes Hage så sträcker hon sig så högt mot mig att hon faller baklänges. x'D Sen, om jag är i hennes Hage och gosar med henne, ligger hon i mitt knä och hackar tänder, alltså tkr hon att det är skönt. Först klappat jag henne i ca 5 minuter, sen är det hennes tur att slicka mig. Och så håller vi på så. Läänge. ^^ Hon har även hoppat några små hinder, 20 cm på längd & ca 15 cm på höjd. * stoora applåder * :P Hon är jätteglad att Irma finns där. När jag bär dom samtidigt, slickar hon Irma på kinden. :] Fast problemet är att Irma inte värkar gilla Hiroshi alls. :/ Varje gång Hiroshi slickar hene hoppar hon till, och försöker komma så långt ifrån henne som möjligt. Men en sak som hat gått bättre nu är att när de är i hagen brevid varandra, varken biter eller morrar Irma mot Hiroshi när dom nosar på varandra. :'D Att klippa klorna på henne, går också mkt bättre. Men hon kråmar sig fortfarande lite. Och när det gäller om hon kommer igenom kompostgallrena fortfarande. Svaret är ja, hon kommer hur enkelt som helt fortfarande igenom. >< Och dessutom älskar hon att sitta i höhäcken. ^^,

Not your mom, not your milk.

thexclub
0

åh hon är så söt!

vad kul att det går bra :)

the vanity, it becomes insanity

Sashhi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jepp, min flicka har blvit stoor. :] Den bilden på #0 inlägget är så stor hon är nu, ska visa en äldre när hon var miini. ^^

Jojsan
0

Vad söt hon är! Det verkar som om det går bra :)

Sashhi
0

#3 - Jajamensan. ;D

Feliciaa
0

ååh, lilla fjomps <33
Jättebra att det går bra :D (Y)

RobiaS
0

Så söt! :)

MarHai
0

Naw, kul att det går bra med Hirran <3

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Sashhi
0

#7 - Jepp, det ända irriterande att Fjompan är så klängig. xD

MarHai
0

haha ^^

*klappa mig för fan!*

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

thexclub
0

kommer han från martina? ;)

Sashhi
0

#9 - HAHAHAH ! 

#10 - HON ! x) Jaa, hon heter ju Solbackens Hiroshi.

thexclub
0

HAHA förlåt, HON.