dvv fuchs?
Vill veta dvärgvädur fuchs uppfödare. Så skicka länkar om ni vet eller är det själva ;)
// Michis

Jag är dvärgvädur fuchs uppfödare
Finns det någon mer? För jag söker eventuellt kanske en fuchs till hösten ;) Läs på min hemsida om ni vill veta mer vad jag söker XP www.freewebs.com/michiskaniner/ kolla då på "köpes/sökes"
// Michis
Putt ;)
// Michis
Skulle inte du ha en viltgråmantel dvv (korthår) hona? ;S
#4: Jo! men ska nog köpa den nästa år på våren istället ;P För jag har sett bilder på Moses och jag saknar verkligen han nu.. Jag vill ha en fuchs! <3 Så då tänker jag ha en som maskot. Så som ni har Gossen :P Fattar du !? xD .. Och om jag får en fyrfackare får jag ju plats.. Så då ska jag vänta med viltgrå manteltecknade honan och skaffa en fuchs nu till hösten.. :P
// Michis
okej ^_^
Vet en hona (fuchs) i Allingsås, hon kan få ner den till GBG (vi åker ju dit nu) i samma färg som Moses var
#7 Gammal? Men jag vet inte om jag får skaffa så tidigt.. har ju inte direkt frågat än xP Har ju inte burplats nu på ett tag :/ pappa ska nog börja bygga när vi är i gbg.. Och det hinner ju inte bli klar så fort.. Och då ska jag hjälpa till oxå :P Jag vet inte hur det är med burar just nu xP Lite svårt..
// Michis
#8 Precis leveransklar är den ^_^ Hon har även ungar som inte är leveransklara
Finns det någon hemsida eller så man kan se bild på den?? ^^,
// Michis