Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 561 ggr
Michiis
0

intresserade?

I höst ska min hona "Nina Ricci" viltgrå dvv paras med en vit blåögd dvv "Nalle" (ägs av "wera" på kif). Jag hoppas på att det blir fina weinertecknade ungar. Hoppas på blåögda.
Men jag vill först veta om det är några här som kanske är intresserad av nån unge då?
Jag ska nog inte para dom om jag inte får några köpare.
Parningen sker nog i "augusti" efter Nina vart på uts.
Ungarna kommer säljas med härstammningsbevis. ;)
Kommer nog sälja dom för 350-400kr.

Kolla gärna till på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/
samt "Nalles" uppfödares hemsida: www.freewebs.com/berggrenskaniner/

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=795fec47-2358-4fd9-9bc6-aaf4f126da2a&Filename=Nalles Visningsbild.jpg)

NINA Ricci !

// Michis

Tina-lin
0

Om din hona är en renrasig dvv med stamtavla bär hon antagligen inte (förhoppningsvis inte) på vit blåögt och då blir det inga blåögda ungar. Men wienertecknade blir dem säkert, små små tecken :)

Du får visa bilder sen! Lycka till :)

Michiis
0

#1 är det sant?? för jag hoppas på blåögda.. men kanske inte ska para dom ändå då.. blir det bara små tecken weiner? För honan är renrasig det är hanen med xP Men blev lite osäker nu ..

// Michis

Sashhi
0

#2 - Tina-lin talar sanning. De får inte vit blåögda ungar om din hona inte har blåögt i släkten. Det blir som NinniH's ungar, oftast med små wienertecken på nosen, eller en liten på huvudet. Om det bara är hanen som är vit blåögd, då blir det små wienerkorvar. ^^ xP

Not your mom, not your milk.

Michiis
0

#3 okej ;/ typiskt.. xP
Jag får väll leta efter en viltgrå/viltgrå mantlad hane trots allt ;)
**
Stäng denna tråd !**

// Michis

thexclub
0

*låser tråd*

the vanity, it becomes insanity

Inlägget är låst för nya kommentarer