OT- Turkiet.
I september ska jag till turkland i 2 veckor x) för tredje gången kommer bli lite smått läskigt men aja, nån fler som ska dit, eller har varit där kan ni ju berätta ;)
jag har vatt där :)
Emma
har vart där
1 & 2 vart ngn stans? (:

vad mysigt!
har dock aldrig varit där
the vanity, it becomes insanity
#4 ja, det är supermysigt där :D men läskigt x)
hahah, brukar också säga Turkland ;D. Va kul föressten, men vi kommer sakna dej <3
kom inte ihåg vart jag var ^^
Emma
min kompis har varit där ett par gånger, men inte jag :) ha så trevligt!
#6 haha turk på burk x) kommer sakna er otroligt <3
#7 antalya, ankara, marmaris, side, kemer, kusadasi? tog bara upp några turistorter :)
Om ni vill kan jag berätta vad som hände sist jag var där? x)
jag tror jag va i antalya
Emma
Okeej :) där va ja sist :)
Hit ska jag nu: http://web2.nazar.se/Kuaqu tryck på multimedia så finns det bilder, tryck på hotelmedia sen väljer ni hotel Aqua Fantasy, dit ska jag :D så fucking glad, ni ska se poolerna och ruchbanorna :D
Var där på klassresa i nian, vi var självklart i Alanya, säkert den populäraste turistorten just nu i Turkland. Tyckte det var sådär faktiskt, hade inte valt att åka dit själv, men nu var det ju en klassresa och då fick man ju ta och hänga med.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
okej :P
Jag skulle ha åkt dit i år. Men det blev Kreta istället.. Men det skulle vara kul att åka dit? Vad käkar turtkar egentligen? x) Haha lite konstig fråga kanske.. :P Men jag tänkte Italien är det ju typ pasta och pizza och sånt och grekland typ grekisk sallad och musaka så vad äter man i turkiet? (:
Man äter kebab såklart! :)
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Jag har vart där.. Gillar det inte :P
Kallt och irriterande människor.
Själv ska jag till Thailand.. För femte gången (A).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag har varit där :)

Bara älskar Turkiet !!
Var i underbara Marmaris för några år sen, mitt paradis =) Kommer åka ner så fort vi har råd
Sagolikt vackert, trevliga människor, lagom varmt, billigt att handla, god mat mm
Fusk>< vill också utomlands. Det blir säkert super:D

Har varit i Turkiet en gång, i Side och aldrig mer säger jag bara! Dels otrevligt, ofräscht, människorna var "för på" man fick inte vara ifred nånstanns, jag fick salmonella… tja hela resan var att kasta pengarna i sjön.
Så aldrig mer Turkiet för min del… usch!

Haha, det är väll inte läskigt i Turkiet? :P
Har varit där 3-4 ggr tror jag, har släktingar där. Har varit i Istanbul alla gånger - skönt att slippa alla andra turister XP
Jag tror jag har varit där när jag var liten (typ när jag var 4 år)^^

#22 hur är det i Istanbul? sugen på att åka dit någon gång!

Tja, det är ju en storstad men det finns mycket roligt att se och platser att besöka (men myycket avgaser >.<). Vi har väl en stor fördel då min faster har bott där i 30 år och talar flytande turkiska. Det gör att man oftast kan slippa turisthaken och då även slippa alla försäljare odyl.
Åhh hjälp vilket fint hotell! :D avis! värsta lyxhotellet ..

Jag ska också dit i september, själv med min kusin som är 17 ^^
#27 jaha vart? :D
Varför ogillar ni turkiet varmt, god mat och alla människor är så trevliga, men det kanske beror på vart man är :)
Jo det var läskigt sist :P jag kan berätta varför; Jag min mamma, pappa, 2 brorsor och en annan familj var nere vid havet och badade osånt, och sen skulle vi åka bananbåt (EN sorts avlång båt som ser ut som en banan som släpas efter en vanlig båt eller vattenskoter) och det var så jävla kul så vi åkte fler gånger, och varje gång vi gick förbi så skrek en turk; BANANABOAT! haha x) sen när vi hade åkt så sa han till mig att hoppa upp på vattenskotern, ja ba; ehhh.. varför? mamma och pappa ba: han vill att du hoppar upp, gör det ;) jag ba okeej .__. sen satt vi där aslänge jag typ somna x) närå, men sen kom det tyskar som skulle åka och då fick jag åka en gratisgång, sen när jag ramlade av han ba; Denise ! och så gav han mig typ uppåttumme (Y) hah xD jag ba; ehmm, hehe ;o sen när jag fick åka skulle jag gå tillbaka han ba; denise kom hit. fast på engleska då. så jag gick dit och då sa han att jag skulle hoppa upp igen ja ba; okeej.. sen spände han bort bananbåten och körde iväg rakt ut i havet ;OOO jag va skiträdd, sen när vi kom tillbaka jag ba sa på engelska; ehh jag måste gå nu min familj väntar på mig, han bba; oh, okej, kom hit till stranden halv fem så kan vi ta nåt att dricka…. jag ba; ehhh, MAYBE! och så stack jag iväg xD sen nästa dag, såfort jag såg han så gömde jag mig, i havet eller nåt. Han frågade t.o.m mina föreldrar vart jag var :o sen typ 2 dagar efter åkte vi hem xD haha, fast de va lite kul också :'P
Ojsan, vart lite lång aja :P
jag var där för en månad sen :)
var i alanya