Min Knut <333
NU har han fått ett namn min lilla hermelinkille ^^ Eftersom jag själv inte kunde bestämma mig för vad han skulle heta så slutade det med att mina små syskonbarn döpte honom till Knut :) Men det känns bra han är nog en liten Knut :)
Han är iaf världens goaste!! Helt underbar! Han är väldigt social och nyfiken men ändå väldigt lugn. Han kommer fram till gallret och ställer sig på bakbenen när man kommer till dom och han sitter gärna i famnen eller på axeln/bröstet där han sitter just nu ^^ han har också börjat slicka en massa både i ansiktt och på händer och halsen och ja där han kommer åt :P skit söt!!
Han har redan hunnit med att åka en hel del bil också det går jättebra han lägger bara med benen rakt bakåt och myser eller sitter och käkar eller så :) och nu la han sig så på min axel just ^^ han tuggar massor också när man gosar med honom och har jag inte helt fel så betyder det att dom är nöjda? <3 nu sitter han på axeln och slickr på min näsa ^^ Åh ni förstår inte hur söt han är! Jag är helt galet kär säger jag bara <333
Fotade några bilder idag kan ju lägga upp nån men ska fota ute nån dag så han inte får så röda ögon, det blir så fult när man använder rödaögonverktyget… (fast han är såklart finast ändå men ;)

Åh, han är bedårande! :)
Han passar verkligen att heta Knut. ^^
Han är underbar!:D
#2 vad roligt att du tycker det :)
och jag håller med om hatt han är sööööt!! <3
He is lovely:D

helt underbart söt:D älskar kaniner som slickas<33
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

han låter helmysig ju! =D jättesöt också
the vanity, it becomes insanity

Sötnos :D
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

underbart söt!<3
Vad söt! Fint namn ^^
Lägger in lite fler bilder om nån skulle vilja se :)
.jpg)
.jpg)

Som ni ser så suger rödaögon verktyget och jag ids inte göra det manuellt…ser lite skumt ut. och på mittenbilden blev det så fult så dom fick vara röda istället!
OMG, man kan inte se sig mätt.. En av dom finaste hermeliner jag sett! Sjukt söt! Och han klär i sitt namn med :)
#13 haha jag kan inte annat än att hålla med ^^ Känns som att han fortfarande ligger här på axeln också men jag har vart och lämnat honom i buren för att äta och så nu :P han har legat och suttit och stätt på mig typ hela kvällen, bara satt han påå toan lite då och då så han fått kissa och bajsa lite ^^ Så sjuukt nöjd med honom redan! <3

gud så vacker han är!
the vanity, it becomes insanity

guud vilken söt nos!! vill ha han!
Sjukt söt! <3
Naw <3
omfg ! fy vilken himlans sötis! han var verkligen bedårande =)
SJUKT söt!<3
Gud vilken söting! :D

Super sööt!!!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Helt underbar!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

älskar värkligen han på den 3:dje bilden i inlägg #12 <33
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag tycker att ni kan åka hem till Umeå snart så man får pussa på lillskiten!
Jag tycker inte om hermeliner sååå mkt (som du vet ;)) men Knut verkar helt underbar ju :D <3

ska något till gbgträffen?

han ser ut som en liten chokladboll ;)
#25 hah jag tycker du ska komma hit istället! 9o Jag vet, det gjorde inte jag heller u :p Fast jag vet inte…om han vill fortsätta vara såhär go och fin komme rjag ju adrig kunna köpa annat än hermeliner ;)
#26 huh?
#27 haha jaa <3 fast han är nästan goare än så tom ;)
Också håller jag såklart fortfarande med er andra om att han e söööt <3 ^^
Visst kommer han från ytterstforsens?:D
#29: (Hoppas det är OK att jag svarar för dig Malin?). Ja, han kommer från Ytterstforsens :D

Han är så himmla söt! :)
#30 ja det klart det är! :)
Nawww…. sötast <33
Asså om jag nån dag skulle vilja skaffa en hermelin, då ska det vara i den färgen <3 Det är den enda hermelinen jag riktigt blev förstjust i. Jag gillar inte så mycket hermeliner i vanliga fall xP Åh så söt han är <3<3<3<3
// Michis

sjukt underbart söt. :D
naw, :)