Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1597 ggr
Tozzla
0

Kaniner SÖKES

Nu söker jag 2 nya kaniner. EJ SYSKON ELLER SOM E SLÄKT MED VARANDRA!

Dom ska vara:

Honor, mantelfärgade av antingen Havanna,Svart eller blå. Ser helst att dom e Havanna mantlade eller blå mantlade då jag är mest kär i dessa färger! SKA vara Dvärg Vädurar. Helst ha stamtavla men absolut inget måste. Däremot ska det finnas med HÄRSTAMNINGSBEVIS. Dessa små flickor ska vara födda nånstans mellan Juni och Juli 2008. Dom bör finnas i Östersund området. Eller mellan Svenstavik och Lit. Jag som söker kaninerna bor i Svenstavik men min pappa åker in till Östersund en gång varje vecka så om kaninerna finns i Östersund eller på vägen dit eller i Lit så är det inga problem med transport!

Om du har kaninerna jag söker så mejla GENAST. Då får du min e-postadress eller msn så vi kan prata om köp lite bättre.

//Nina

Tozzla
0

Är det verkligen ingen somhar kaniner?

Sashhi
0

Det är inte så många på KIF som har de färgerna.

Not your mom, not your milk.

Tozzla
0

#2 Men dom kanske känner nån som har.. Bara för att jag skriver på KIF så betyder det ju inte att jag menar enbart dom.. Elr hur ;)

[Niike]
0

Känner inte till någon uppfödare runt Östersund, tyvärr :/

Sashhi
0

Känner en i Skåne.

Not your mom, not your milk.

skanorskaniner
0

#5: Samma här..

[Wera]
0

Känner en i Jämtland (havanna) och endel i Uppsala (blå). Vilket län bor du i?

[Wera]
0

Retzina på KIF har ju en (dvärgvädur?) kull, iaf. är det svart och blå brokade/mantlade. Sök på "Hoppkaniner! Betty<3Koppe" så kommer tråden ;D

SofiaGenne
0

Jag har ju blå manteltecknade dvärgvädurar i mina kullar då och då. Var ligger Östersund?

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

[Niike]
0

Östersund ligger väl ganska långt upp i Sverige? Över mitten iaf, men inte överdrivet långt upp.. Älska min förklaring xD
Brukar åka dit o åka skidor :-D

[Wera]
0

Östersund ligger nog i Jämtland ;D

lomsen
0

mitt i sverige!

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en blå mantlad hona :) En bebis på 20 dagar. Jätte fin är hon.

Men problemet är att ja bor i skåne men om du vill ha henne kan säkert vi fixa transport på transport.ifokus.se

malinroth
0

#13 haha åhh vad söt ^^ sorry lite OT men jag kunde inte låta bli. så himla gulligt sådär ostabil och allmänt bedårande ^^

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hennes underbart söta mage <3 Men läste nu att du ville ha Dvv. men detta är Pekingteddy.

#14 haha ja hon är urläcker och frammåt :)

Tozzla
0

#7 jag bor ju i Jämtland och min pappa åker ju in till Östersund ganska ofta. Så inne i Östersund är det inga problem att komma till. Inte heller till Lit.

#11 Östersund ligger i Jämtland ja :). Och Jämtland ligger mitt i Sverige.

#9 Ja, jag har sett att du har väldigt fina kaniner :). Tyvärr är ju jag en sån som inte gillar att djur transporteras längre än 10mil. (mesigt, jag vet men jag gillar det inte)

saharahs
0

Har en havanna mantlad kull men bor i Skåne..

u: Saharahs MiAmore havanna mantlad reg 94p

e: Mexico havanna eg 94p

Ungarna säljes med stamtavla/öronmärkta såklart! =)

www.freewebs.com/saharahskaniner

SofiaGenne
0

#16 Tack! :)
Nej jag förstår dig!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

repekka94
0

har 2 kullar på G