Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 569 ggr
flisan93
0

Frallans första tävling

Förra veckan(lördag-söndag) var jag, ciss, hanna-, Ync. och Frajda på ett hoppläger i Umeå. Det var några andra där också som var från Umeå. På dagen byggde vi hinder, badade, åt godis och hade skojjigt. På kvällen såg vi på "Den långa flykten" och "Wallis och Gromit- varulfskaninen" och åt snax och godis;) mumss…..

Nästa dag gjorde vi klart hinderna och hade hopptävling. Vi fick en start gratis, så det var bara passa på. Det var dessutom Frallans första tävling. Jag anmälde mig i både lätt rak och lätt krok. I lätt rak fick hon först 2 fel och gick vidare till andra omgången. I andra omgången gick hon felfritt! Jag var sååå imponerad, min lilla tösabit var såå duktig. I lätt krok fick hon även 2 fel i första och 2 fel i andra. Det blev ingen pallplats, men fatta så glad jag var ändå!:D Hade även inte tränat på jag vet inte hur länge.

Kommer säkert att bli mer tävlingar framöver. Har tänkt att gå med i KAF senare. ÅÅÅHH, jag kan inte sluta tänka på det, hon är himmelskt duktig, även om det var lätt rak. Puss på min ängel<33

galaxens
0

va kul :D

Jojsan
0

Grattis! Vad kul :)

flisan93
0

Tackar:)

ciss
0

Hon var superduktig!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

flisan93
0

#4 att hon va!:D

FilippaQ
0

vart kan man åka på hoppläger? :O och grattis :)

Ync
0

hon var superbra! :)

ciss
0

#6: Vi hade ett läger, Västerbottens Kaninavelsförening, ACKAF. Vet inte om några andra klubbar har det ..?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

aliciia
0

blå stjärnans djurklinik har hoppläger :D

Hon va säkert jätte duktig, du skall vara stoltt över sötbollen :)

PaaatyPalm
0

Va duktigt :D

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Zorro_93]
0

Så kul. :)

annaforsgren
0

jättekul!:D grattis

Mvh Anna :D