Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 675 ggr
EmmA-P
0

Kanin sökes.

Då teddydvv killen som jag tingat dog p.g.a magproblem letar jag nu efter en ny kaninunge. Gärna teddydvv eller löwen. Vill helst ha en kanin som är lev. klar ganska snart och som finns i närheten av Göteborg (eller att det finns möjlighet med transport). Om du har någon tillsalu eller känner till någon som har ungar till salu får du jättegärna skriva.

Tina-A
0

Lycka till!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EmmA-P
0

#1 Tack.

Märkte nu att jag kanske var lite otydlig, men om du vet någon annan ras (som är tillsalu) så får du ju skriva ändå. Rasen är liksom inte det viktigaste.

Zvintos
0

Paradisets Kaniner har en supersöt lejonhuvad dvärgvädurshane till salu. ^^

galaxens
0

Jag har en kull med väderurskorsningar på gång, som är lev. klara i början av Juni.
Gå gärna in och titta. Jag kan fixa transport till Göteborg :)

http://www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/

(det finns under aktuella kullar)

Royel-seeds
0

Hejhej!

jag har en hel hop med ungar på G! kan även ev. tänka mig att sälja en vuxen kanin om de önskas! jag kan fixa transport till gbg området utan problem ;)

maila mig för mer info om kommande kullar då min hemsida är lite under uppdatering ;)

www.royelseed.webb.se

Royel.seed@hotmail.com

Michiis
0

Jag har en viltgrå dvärgvädurs hona tillsalu ;) Hon är leverans klar nu. Hon har transport till gbg ;D ! Hon säljs med stamtavla. Hon är utställd med 94p. Du kan ju mejla mig om du är intresserad: michiskaks@hotmail.com
på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/ finns bilder på henne. Kolla på "tillsalu" ;)
Hon är runt11.12veckor ! Och kan vara lämplig till hoppning, kel men oxå Avel :D

// Michis

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har kaninunge till salu  en kvar nu!!gå på min hemsidan

lejonhuvade,hermelin en hane

http://groups.msn.com/hoppkaniner

flisan93
0

#5 vad kostar dem?

kaninsnobben78
0

150kr

[Wera]
0

Letar du efetr en hane eller spelar det ingen roll? Kastanjen här på KIF har ju teddy dvv honor.

kastanjen
0

Emma är inte längre medlem här…

[Wera]
0

Nehe XD