Skåneträff?
Vad sägs om en till skåneträff? (a)
jag kunde ju inte komma på den förre :/

Ja! :)

Maybe ^^
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Det kunde vatt kul :) Men vart skulle den vara denna gången?
Gärna centralt så man lätt kan komma dit med tåg och buss.

#3, tycker jag med :) Eftersom jag hade lite svårt att komma ut dit det var sist. Någon som har några ideer?

Jag vill gärna komma. Jag bor ungefär där den förra träffen var så det går ju inte att ha hos mig.

Jaa :D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Vill super gärna komma :D
20 årig djurgalen moder*
Klart! :) en träff till skulle aldrig skada ^^,
Ja, bara någon tar tag i det så :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
jag vet ett bra ställe vi kunnat varit på :D Mamma sa att vi kunde vara där också. och där är Buss och Tåg. Det ligger i veberöd. Men problemet är att jag bara kan i Augusti. Det är på en 4H gård. Där finns 3 hermeliner och 1 blandras och en tysk Vit Dvv. Sen är där hästar, getter, mini grisar och höns. Hehe :) Mamma sa att de hade varit kul att ta dit mer kanin vana folk. :D
Det finns även agillity bana en kort bit där ifrån. :) Och gym i en lokal brevid.
På bilden är då framsidan av gården.

ja det skulle vi kunna varigt :P ,
20 årig djurgalen moder*
Ja, det skulle väl kunna va en ide! Det gör väl inte så mkt om det inte är fören i augusti eller? Det är säkert många andra som också ska på semester? (utom jag) :P

jaop, agu är super, hälst i början xD, (A)
20 årig djurgalen moder*

det funkar jätte bra för mig i början av augusti..
Jag ska prata med mamma om något bra datum så åter kommer ja så snabbt som möjligt om det :D
Ja, det är ju bra i augusti. Jag har väldigt mkt i juli och juni är för snart tkr jag. Så augusti vore perfeckt för mig också :) Så har man något att länga efter :D
Ett annat alternativ kunde vatt Lund? Där finns ju både botan och statsparken. Inte nära ngn kanske men bussar och tåg går dit från alla landets håll (okej, kanske inte men nästan).

putt
putt..

#19, jobbar din mamma på den 4H gården eller? :)
#20 min mamma är chef över alla Lunds 4H gårdar :) Jag Jobbar själv bara på Veberöds 4H gård :)

#21 oo, gu va kuul :D
putt :)

putt