äntligen e vi klara!!
efter som att mina föreldara e skilda så e vi halva sommarlovet hos pappa och andra halvan hos mamma och då flyttar naierna med mig till pappa..och efter som han bor i lägenhet och kaninerna e utekainer så har dom tagit över balkongen och det har jag tagit lite kort på!!
kanierna för springa över hela balkonegn under dagarna
komentera inte fören jag säger till!<3

fint akta dom för fåglar =)
Fint, men den buren ser ut att vara alldeles för liten för två kaniner.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

De där blev ju bra :) men skriver som #7'an att du ska akta dom för fåglarna som kan komma inflygande, Köp insektsnät som finns på blomster ställen. Då vågar inte fåglarna flyga in :D annars superbra :D
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Vad härligt att dom kan bo där =)

#8: Håller med, buren var väldigt liten..
Mmm.. vad är måtten ? Irmas bur där jag hade henne med Estelle var mkt större..
Not your mom, not your milk.
Superbra ställe,
fast akta fåglarna, och buren är påtok förliten för dom där två kaninerna tycker jag.
Dom burarna är SMÅ för både en kanin och två kaniner.
#14 - Jaa, men ser även väldigt låg ut på höjden.
Not your mom, not your milk.

Kommit nya sånna burar på djurmagazinet ( ialla fall här i västerås ) och dem är 150*61*70 :)
#14 Men, asså det är ok att ha en kanin där..
Om nu buren är förliten för kaninerna så kan de ju hela tiden springa fritt, så då är det ju ok!

ja precis buren e liten jag vet det men det enda som gör i den det är att sova och äta sen springer dom över hela det uttrummet så det är inte litet!!!!!
okch ja fåglar vi har domunder uppsikt och det har alldrig kommit fåglar uhit in bara små fåglar
jag tycker det är fint :) men bajsar inte kaninerna ner hela balkongen?

haha nej hoppas inte det!XD
#19 :)
#19: Det är inte nått vi bara säger för att tracka ner dej, det råkar vara lag på det. Kaniner ska ju ha det bästa :)
Bra att de får mycke spring utrymme, :)
men kan de inte trilla ner genom den ganska (har jag fått för mej) stora springarn mellan blåten och golvet?

nej för vi har satt kompost galler där!