Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 626 ggr
Siggen
0

Vilken färg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är urusel på färger, och undrar nu om någon som kan färger skulle kunna hjälpa mig med hans färg? Har ingen aning om vad han är för färg :) Bilden är ganska dålig, kan ta bättre ikväll.

Mvh Sigrid

Jetaime
0

Skulle han inte kunna vara chinchilla? Är dock inte säker :P

Sashhi
0

Ser ut som en lite solbränd chinchilla. (;

Not your mom, not your milk.

aliciia
0

Solbränd Chinchilla  tror jag ^^

Pajjen
0

Chinchilla, ser man bara genom att titta snabbt på den lilla busen ;). Den e sekert solbrend chinchilla.

http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

Siggen
0

Haha :) Alla svar jag har fått säger Solbränd Chinchilla, och då är han nog det :D Haha :)  Tack för alla svar :)

Mvh Sigrid

Zvintos
0

Jag skulle säga viltzobel.
Vad jag vet blir inte chinchilla solbränd sådär.
Däremot har viltzobel samma färg som chinchilla, men beiga/bruna fält.

kyrkeliden
0

Vet du vad hans föräldrar har för färg?

Skulle säga som NinniH - viltzobel. Chinchilla är inte jätte ovanligt på dvv, men inte jätte vanligt heller, däremot kan en viltzobel ibland misstolkas som en chinchilla.  Å som NinniH säger blir de ofta lite brunaktiga, särskilt i topparna.

Min kompis hade en viltzobelfärgad dvärghare som hon ställde som chinchilla, han blev inte nollad, men anlaget achi finns inte hos dvärghare.

Bilden: Passion's Harry Potter - viltzobel
Hans pappa är viltgrå, och hans mamma zobel siames- Då mamman är zobel siames kan det omöjligt bli en chinchilla, men gissa om vi undrade vad det var som ploppat upp :-)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Melvis
0

Chinchilla är det. Molly är det och dom ser ut att vara samma färg.

Em--ma
0

#8 tkr att din kanin va mer ljus i pälsen :p.. Och den andra mörkare men det kansek bara e ljuset XD

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Michiis
0

jag tror inte den är solbränd. Men det är iaf en chinchilla :)

// Michis