Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1122 ggr
Gogge
0

Bottenmatrial i buren

Hm lite nyfiken på vad ni har för bottenmaterial till era kaniner i buren?  Har sett att visa bara har typ spån i ett hörn av buren, förstår inte riktigt varför? Ngn som kanske har ngt bra svar? :)

Visa gärna med en bild:)

Tina-A
0

toalätt+halm

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Gucci123
0

överkast.. Hans bur betår av kompostaller, så det r det enda som funkar. Det är billigt och bra också, eftersom att det bara är att tvätta..

Förresten.. Finns det inte en gasnka ny liknande tråd? =)

Nilam
0

#2 Hittar ingen om jag klickar framåt 4 ggr..

Nitro har inget nu utom sin toalåda, för att jag skulle hitta alla pluttar och lägga dem i lådan, men jag börjar ge upp nu:P Har gått typ 3 veckor eller nåt.. Annars har han spån + halm över:)

RosaGosa
0

caztor har bara spån i sin bur eftersom han har problem med sin baktass och itne kan hoppa så bra när jag har halm i buren. Tyvärr resulterar det i att han använder hela sin bur som toalett… kissar dock i ett av hörnen och där har jag ställt en kattlåda. När han är bra i tassen så ska jag vänja honom med att gå på toa ordentligt.

Rosa har spån under och halm över… Hon har en ganska liten bur (endast tillfälligt) så någon toahörna blir det inte.

Jennie104
0

Jappo har spån med hö över ;)

Sotis
0

Alla mina kaniner har spån med hö över.

Tejo
0

Emil har en hörntoa med toa-lätt i och annars hö i resten av hans öppna bur. Molly har ingen bur, en stor toalåda med toalätt och annars en matta + hö. Hon går fritt här hemma som hon vill Glad

[Patriicia]
0

#3 - Jag skrev nyligen en likadan tråd "underlag i buren" den 14/02 :P

kattis90
0

Jag har spån och halm över de så att det inte ska bli så spånigt överallt men de funkar ändå inte :P jag tkr de är spån i hela lägenheten :P

flikkan
0

Spån,Halm och ibland kattsand ;)

teddykaniner
0

Hej!

I inneburar har jag en matta som vi köpt för 5 kronor på ikea,och i uteburarna har jag hö/halm

mvh.Jenny

Med vänlig hälsning,
Jenny

teddykaniner
0

Hej!

I inneburar har jag en matta som vi köpt för 5 kronor på ikea,och i uteburarna har jag hö/halm

mvh.Jenny

Med vänlig hälsning,
Jenny

Taci
0

Spån, o toa-lätt i toalådan hos Hugo.

Naaathaaa
0

Använder spån i fackburarna och halm i de stora burarna.

Kristall
0

Till Saga har jag aspflis, till Biomon och Pikáchu, som är utekaniner, halm & hö samt höstlöv så länge det räcker. Och en matta underst.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Memsan
0

Mina kaniner bor i typ boxar. Botten består av torv, och i trälådorna på väggen har de halm. Fungerar mycket bra

Jojsan
0

spån. spån + halm i bodelen.

[Zorro_93]
0

Jag har en grön matta i buren.

emmsaaan
0

Blueberry - spån + halm.
Uzza - spån på hela övervåningen, trägolv & lite halm på undervåningen.

PaaatyPalm
0

Toalett + halm + hö

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Kawaiih
0

_jag har:
_spånpellets- tuntlager i botten för jag tycker det suger upp bra och så har jag lite extra i kanterna där jag vet att hon brukar kissa.
spån- väldigt tjockt lager. För att de ska bli mjukt på botten.
halm- tunt lager över. För att jag inte ska bli helt spånig så fort jag holler på med henne när hon är i buren.

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering