Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 986 ggr
Sashhi
0

Dvärghare uppfödare ?

Nu, letar jag dvärghare/dvärgharemixar i färgen vit rödögd. Alltså, det spelar ingen roll om de bara är ett par ungar som är till salu eller om det är en uppfödning. Hittade en, men oturligt nog var det en hane. T-T Så alltså, det ska vara en hona, och ja jag är medveten om att ha denna ras. De är ju inte precis lika lugna som en "vanlig" dvv. Helst vill jag att det ska vara en mix, så att den är en aning större än vanlig dvh, men det funkar bra med en renrasig också. :) Gärna hoppinriktade.

MVH Sashhi.

Not your mom, not your milk.

Sashhi
0

putt. (;

thexclub
0

hoppas du hittar någon :) Sera är ju visserligen till salu men hon har inte världens finaste temprament..

the vanity, it becomes insanity

Sashhi
0

#2 - Hon är såå vacker ! Men tyvärr så letar jag ungar. :/

Veero
0

Vart bor du?

Sashhi
0

#4 - Stockholm.

Har hittat en uppfödare som jag mejlade till, men inte säkert om det kommer vit röd ögt i den kullen jag är intresserad av. :/

[Wera]
0

Limholens kaniner i Mora har dvärghare, olika färger sett några vit rödögda hos henne ;D

Sashhi
0

#6 - ÅÅH ! Tack, Wera, TACK, TACK, TACK ! *desperat* x)

[Wera]
0

#7 ska du ha nummret?

Sashhi
0

#8 - Jag såg på hemsidan, så det behövs inte. ^^ Men deras mejl funkar inte. TT-TT

Henni-Chan
0

Jag & mina systrar föder upp dvärgharar och ska ha kull i höst samt vår/sommar nästa år, föder upp till både utställning och hoppning!
Har även en mycket god kontakt med Helena Hammarskjöld (Limholens)
Bor i stockholm!

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Sashhi
0

#10 - Skickade mejl till er ! :D Men om det blir någon vit rödögd hona, så vill jag nog komma & kolla på den. :) Såg att två var tingade. ;o

Henni-Chan
0

#11 - Mejlet har tyvärr inte kommit fram :/ Japp, stämmer :) Men visst kan skriva upp dig på intresselistan :) kommer ju ha en "vit kull" i sommar nästa om det skulle vara så :P
Men som sagt annars finns ju helena :)

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Sashhi
0

#12 - Japp, men tror du att det finns transportmöjlighet till Stockholm ?

Henni-Chan
0

Jadå, om det skulle vara så att du tar en från helena så är det så att jag åker upp till dalarna lite då och då och då finns det möjlighet för mig att ta ner djur. Men mer om det kan vi snacka om via mejl :) kissemiss_01@hotmail.com

Hendrike "Pinkku" Palm 

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Sashhi
0

Okej. (;