Låna Pakk?
Jag har nu nästan helt bestämt mig för att Pakk ska kastreras. Och detta kommer i sonna fall ske under juli månad om veterinären har tid (och Myran får ungar :P)
Men, då Pakk har en väldigt fin färg pch passar bra till Avel tänkte jag bara höra om någon är intresserad av att låna honom till sin hona innan. Han finns utanför Malmö i Skåne och vid PARNING kommer honan hit om inte annat överrenskommigt.
En PARNING med honom kostar det du säljer en unge för, dock minst 400kr.
Han lånas dock inte ut till vilken hona som hälst. Utan bara teddydvv honor eller lejonhuvaddvv med mkt man.
Lite om Pakk
Namn: Lyktans Yacco
e: Cedro
u: Foxy
Färg: gul/brun japantecknad
Ras: Teddydvv (peking)
Temprament: väldigt lugn och snäll att hantera men på marken ska det gärna gå i 110!
Han är så fin :*
Neej, gud vad synd, men klart det är ju kanske bättre om du inte ska använda honom inom Avel själv, men skulle du inte skaffa teddydvv honor (a)?
Sen får vi ju hoppas myran är dräktig!!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#2 Jag kan inte riktigt bestämma mig om det blir en teddydvv hona. Men jag följer/kör självklart med till tyskland ändå (a) Det lovar jag ^^ Men är så sugen på både en teddylöwen efter emil och en BJ. Vet inte om jag är redo för en ras än eller om jag ska fortsätta bara ha kaniner till kel.
Men ångrar så mkt att jag inte kastrera de hanar jag har nu innan de blev för gammla och vill inte göra samma miss med Pakk. Det finns så många fina hanar så avlen förlorar inget genom att han inte kan fortsätta i den.
Och han kastreras inte fören Myran fått bebisar så jag vet han iaf är pappa till en kull :)
#3 Haha okej, det va ju iaf snällt men först får du hjälpa mig att ta reda på lite mer fakta..(a)
Och sen får du komma hit och hålla på massa med mina ungar och kaniner! ;)
Haha, nej jag vet hur svårt det är att inte kunna ha flera olika raser, det finns så många raser jag skulle vilja ha också, men typ bar en som kelkanin eller så.
Nej, men hoppas verkligen hon ÄR dräktig nu för mkt längre orkar jag inte vänta xP
#4 Klart, jag ska besöka er massor i sommar (a)
Puttar lite ^^
#5 ja det får du göra :)

åh vad synd . hade tänkt låna honom till min hona jag ska köpa, hon är ju iofs bara bebbe men trodde ju inte du skulle kastrera honom :P

putt :)
#7 Min mamma försöker få mig att inte kastera honom ^^
Men jag tror det är bäst för en kanin som inte går i Avel hela tiden…

#9, kanske det :) tyckte det var lite synd bara eftersom jag ville låna snyggingen ju! (a)

så himla fiin :*
:)
Om lite mer än en vecka ringer jag veterinären för att bestämma en tid. Så om intresse finns att använda han snart så säg till innan så jag i sonna fall kan skjuta upp det lite.
För finns inte intresse så kommer han kastreras när Myran ungar kommer. ;)
# Hon är på 21:a dan idag, så snart bör man ju kunna känna, hoppas,hoppas,hoppas!(a)