nisse..
Har suttit och gråtit hela dagen..
I morse när jag kom ut till Nisse satt han ihopp tryck i ett hörn i buren och magrat av en hel del.. Bara på ett dygn! jag blev jätte orolig och tog fram han och tog med han till hagen. När jag satt ner han så sjönk han bara ihopp.. Jag fick panik och sprang in och ringde till strömsholms djursjukus. Dem sa att jag skulle försöka få in han massa vatten och efter en halvtimme prova få i han banan. Sen sa dem om det inte skulle bli bättre skulle jag komma in..
Jag fick i han en del vatten och helt plötsligt börjada han skaka… Jag ringde upp igen och dem sa att jag skulle ge han druvsocker och komma in med han. Mamma åkte iväg och jag stannade hemma för jag vågade inte följa med :( Satt hemma och grät..
Nu har han kommit tillbaka och den hade gett han dropp och nått annat konstigt.. De har ingen aning om vad det var för fel..
Nu mår han i alla fall bra och är ute i hagen, han ska ha medicin var tredje timme i 5 dagar.. Så jag måste gå upp på natten och ge han..
Nu hoppas vi på det bästa och att han inte får tillbaka det :)
NEEJ ! Stackars dig, vännen. Jag håller alla mina tummar för honom !
Not your mom, not your milk.

Nej gu va bra att du va hemma o så, att du såg han och allt.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

vad läskigt! Hoppas det blir bra
the vanity, it becomes insanity

Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv..
Det läskiga är att han magrat av jätte mkt… Men jag har fått specielt foder också, sen ska jag byta från lottie till carrier ..
#4 - Jaa, Lottie har en tendens att magre vissa kaniner, speicellt de lite aktivare.
#5 mina kaniner är aktiva, de har aldrig visat tendens till att magra ;)
att han magrat över en natt har inte med hans pellets att göra, det är pga att han är dålig.
Hoppas han mår bra snart :)
- Mvh Emma

de vägde han på strömsholm, när han var där för ca 1 månad sen vägde han 1.8 nu vägde han 1.2…
#5 - Asså vissa, men ofta är det kaniner som är mkt aktiva. Har många vänner som har hoppkainer, som de haft Lottie till, men magrat.

Men gud! :O <333
Kaniner magrar inte över en natt.
Hoppas allt går bra!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
usch vad hemskt! Hoppas allt går bra <3
Emma
Oj vad läskigt!
Men vad är det för medicin han får då? :)
Oj då.. Tur att han klara sig i alla fall…
åh stackarn .. var 3:dje timme :/ håller tummarna för att det går bra! <3 lycka till

jag hållertummarna för dig!!

#12 ingen aning xD Det står inget på burken :O
men vad hemskt :/ hoppas han blir bra!

Nej stackarn. Hoppas allt blir bra med honnom. Och att allt är bra med dej nu. Måste bli en rejäl chock och hitta sin kanin i det skicket… Jag skulle va hur orolig som hällst…
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

#18 mh, skojja inte.. Satt bara och skakade… Så jäkla läskigt :(
Men :O
Hoppas han blir bra <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hoppas det blir bra :) Stackars dej :(

håller tummarna & tassarna här hemma att han ska bli helt återställd <3
#16, ok?? Berättade inte veterinären vad han skrev ut för något?? Jag skulle iaf vilja veta vad man gav sin kanin för medicin ^^
Men gud vad läskigt :o
Tur att han lever iaf!<3

#23Det var mamma som var med Nisse på strömsholm, som jag skrev i #0 följde jag inte med..
Mamma vet vad det heter, men hon är i stockholm.. Så kan inte fråga nu vad det hette, men något på P tror jag det var..
#25, ok :) Hur verkar han må nu då?

han mår jättebra :D
Vad skönt:D
Härlig midsommarpresent (;
Så bra att han mår bra nu<3
Gud vad skönt! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com