Kaninslickar :D
Min kanin slickar alltid mig på händerna när jag klappar henne är det tecken på omtanke eller? tycker det är mysigt :)

Hon tycker om dig :)<3
Eller så är det att hon vill ha saltet på dina händer. x) Men oftast är det för att hon vill att du ska fortsätta klappa henne att hon tkr om dig.
Not your mom, not your milk.

Ser det som en av dom finaste kärleksförklaringarna du kan få från din kanin.
Marsvin 4-ever
.
Haha tycker det är gulligt, alltid när jag kommer till buren trycker hon upp sig i ena hörnet och när jag sticker in fingrarna så trycker hon huvudet mot dom å när jag kliar henne så bara blundar hon:) Kaninmys<3
Min kanin slickar mig jämt och ständigt.

En av mina kaniner Neo slickar mig hela tiden!:)
det känns härligt:)
Det är så himla mysigt när de slickar på en <3 :) Hugo brukar slicka mig på näsan när jag böjer mig fram ;D
Min ena kanin slickar alltid mig på fötterna, speciellt om jag har strumpor… men hon är lite knasig. Men den andra brukar slicka mig i ansikete men hon håller ofta på att dra mig i håret, hon biter och drar och slickar varannat. Kan det vara att hon tror jag har päls och ska tvätta? För det är lite så hon gör mot den andra kaninen när vi får dem att gosa med varandra. Dem är inte helt vänner men är jag med så funkar det ibland och dem kan mysa.