Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 488 ggr
Stormviskaren
0

Hackar tänder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

när ja klappar Bacczi ibland så typ hackar han tänder. Men han visar inte tänderna utan han ligger kvar i min famn och så men Tänderna hackar han med. Vad betyder det?

Sashhi
0

Jag kallar det "knorr" fast det inte är det knorret. xD Asså kaninen tkr det är skönt när du klappar den. Känns det nästan som om kinderna vibrerar ?

Not your mom, not your milk.

Jetaime
0

Ja, det brukar mina kaniner också göra, speciellt William :P Dom gör det för att dom tycker det är skönt, man skulle väl kunna gämföra det med när katter spinner? hehe

Sashhi
0

#2 - Bra jämförning. xD

Not your mom, not your milk.

Stormviskaren
0

ah okej då var det som du Hanna sa :P Han gjorde de första gången hemma hos dig Hanna han har aldrig gjort innan KIF träffen.  Men nu gör han det ofta :)

Jetaime
0

#4 Haha okej ;P William gör det hela tiden också, och dom andra ibland, men william är sån myskanin när han väl ha lugnat ner sig (han blir så stirrig först när han känner kukten av honorna :P)

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 hehehe :P Bacczi är inte så av honorna änu. Men nu när ja öppnar till ninerna så kommer Bacczi fram och vill att ja ska ta ut honom innan ja ger dem mat hehe :P han vill sitte på min axel när ja städar skålar och flaskor ^^