Min oturs kanin
Skrev förra helgen att Lasse, Avas ena unge, fastnade i kompostgallret. Efter det mådde han fint, han haltade/gick lite konstigt 1-2 dagar efter det. Men sen var allt "som vanligt"
Idag när jag hade haft honom ute och satte tillbaka honom i buren (bor i en inne bur, med galleröverdel) stängde jag inte gallerlocket på buren. Skulle ändå ge mat och han brukar inte direkt hoppa ut ur buren.
Hur som helst gav jag Ava o. Teo mat först, eftersom deras bur var närmare matlådan. Plötsligt hörde jag ett ljud, trodde nån av kaninerna fastnat i en höboll eller nått. Så tittade jag mot lasses bur och upptäckte att han hade försökt hoppa ut ur buren/upp mot det öppna galler locket. Vilket resulterade i att locket åkte igen.
OCH HAN FASTNADE I HALSEN MELLAN LOCKET OCH TAKET.
Naturligtvis fick jag jordens panik och började skrika (ja, väldigt smart att skrika så man nästan skrämmer ihjäl dom 5 övriga kaninerna i garaget..) Tog loss honom på en gång och det verkar inte som om han tagit någon skada iaf.
Känner verkligen att jag har otur med honom. Hoppas jag hittar ett nytt hem till honom snart. Innan jag her ihjäl honom <3
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
usch nej vilken otur!!! :O haha fin bild :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
men åhh lilla lasse då <3 måste nästan komma och kika på dina kaniner innan dom flyttar :P Skönt att allt gått så pass ra ändå :)

har hänt samma med sofias kanin :)

skulle själv få panik om en av mina kaniner fastnar nånstans, ush ja. så bra han inte skadade sig :)
åhh vill oturskanin ! stackarn, tur att han inte skadade sig :)

Ursch ja vilken otur han har ..

nej :(
hehe känner igen mej xD, hade en gerbil som kallades "olyckan" han var helt sjuk xD ahha.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Gud vad hemskt, tur att det inte tog större skada. Vilken otursnisse du har där;)
Oturskanin, tur att han inte tog skada i alla fall..