Favorit teckning/färg :D
Vilken är din favorit teckning och favorit färg på kaniner? :)
Tänkte först göra en undersökning men kom på att de skulle bli så himla många alternativ då. xD
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Oj, det var en svår fråga. x)
Färg: Blå, havanna, vit rodögd & isabella.
Teckning: Japantecknad, manteltecknad & holländartecknad.
Not your mom, not your milk.
Blå (inkl. varianter av blå, typ blå zobel, viltblå, järnblå osv), havanna och zobelziames brun och blå… Ha lyckligtvis en av varje här hemma nu :D
Gillar havanna, isabella, weiner tecknat (i nästan alla olika färger), vit blåögd och brun- samt blå sobel. Men det finns massa andra teckningar jag gillar.
Viltblå tycker jag också om.

ÄLSKAR JAPANER!!
Tycker om dom flesta färgerna, bland annat viltblå, vit blåögd, havanna, zobelsiameser och allt vad det heter :P
Teckningar är nog holländartecknat & wienertecknat.
ÄLSKAR Viltgrå och viltgrå manteltecknad. Gillar oxå isabella och viltblå. och blå och brun zobel siameser på fuch är UNDERBARA !
// Michis
#3 & #7 - Hahaa, jag har en isabella. x)
Chinchilla och viltgrå <3
Min första kanin var chillafärgad, andra viltgrå.;)
#9, Ja.. Chinchilla är URSÖTA oxå <3<3
// Michis

Blå, isabella & madagaskard. Sen ska de hälst vara helfärgade <33
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Teckning och färg: Jag har ju Zoie som är gul och svart japantecknad så får det väl bli det! =)
Men jag tycker också att färgen madagaskar är jätte sött och många många fler! :D
Japantecknade och holländartecknade :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Gul, viltgul, havanna och bourgogne. Både helfärgat och mantlat. :)
#15 - x) Du gillar ju svarta holländare bäst.
#14 Vacker söting! :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Massvis med färger och teckningar jag tycker om. Bl.a. dessa färger: viltblå, blå, viltgul, bourgogne, zobelsiames, havanna m.m.
Teckningar: Manteltecknat, wienertecknad, japantecknat, holländartecknat, brokat ja.. Typ alla teckningar ^^
Japantecknat helt klart! :) gillar färgerna blå och bourgogne.

Mina tre favvisar är Viltblå, Viltgrå och Blå Zobel :) Och alltså, typ alla färger gillar jag xP
Mvh Sigrid