OT - Fy fa* för folk!
Mamma har ute en anons på blocket om att vi skall sälja våran get. Den anonsen satte vi ut igårkväll!
Såhär börgade det:
Jag låg och försökte sova, kl halv två på natten men kunde inte sova….Så ringde telefonen då så jag gick upp och svarade (Men vänta ändå lite) Så var det nån indio* som ringde på geten kl halv två på natten!
-aa, halå!
-a, hej, jag ringer angående eran get som ni har ute på blocket!
-ää, kan du ringa imorgon istället??
-nej, men aså det är viktigt (Svar; Nej inte om man skall ringa mitt i natten!)
-men aså….
-Men har nån anan ringt på geten?
-Nej….
-Okej hejdå!
-a!
(När det är med fet stil så är det jag som pratar!)
Och sen när det hade ringt så prata jag lite med mamma och skulle sätta den andra telefonen på ljudlös så att han inte skulle ringa igen. & då när jag går ner för trappan så skulle våran valp med oxå med, men han går inte ner för hela trappan så att när´jag är uppe igen så skall mamma gå ner med valpen och släpa ut han & då vaknar småbarnenoch jag får ligga jämte dom lite men valpen vill inte ut utan han somnar om igen och jag går och lägger mig!
Så kan det gå när man har ute en anons på blocket med telefon-nummer på!
Blev så jävl* trött på sna indiote*!!

Kan oxå lägga till för de som vill se anonsen: http://www.blocket.se/vi/16831128.htm?ca=16_s
Fan vilken cool Get ^^ , jag har alltid velat ha en get : D

hihi söt ^^
Aa urgullig get! men asså ofta man ringer mitt i natten bara før att fråga om geten e kvar?, Liksom det finns ngt som heter, sova.
Æven om jag och sækert fler inte hør till den gruppen så e vell alla iaf så smarta att man inte ringer mitt i natten?
:P
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

snälla, hade klickat han direkt ;D
Men är detta inte ot (A) ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

OT?
Va äre för folk som ringer mitt i natten :S Skulle aldrig få för mig att göra något sånt.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Cool get :D
Men fy f*n för dom folken :@ dom kan ju för h*lvete inte ringa klockan tvvå på natten! :@ USCH så arg man blir på sånna människor,
(är faktiskt lite irriterad på dom som ringde er klockan två på natten även om det inte handlar om mig)
Irriterande :/
Men fy vilken söt get :D
La till OT då detta inte handlar om kaniner :)
Jättesöt get, men vad störande att någon ringde mitt i natten "/

Vilket kötthuve :P jag skulle sagt att han inte fick köpa geten =)

Hm, när jag har annons ute så verkar det som att folk inte kan läsa typ. Jag skriver tydligt att dem SKA ringa och inte maila. Men ändå mailar dem, så jag ger dem kalla handen när de skickar mail till mig.
Ja, sen finns det konstiga människor. Det var en tjej som ville köpa en marsvinsbur av mig till att ha råttor i :S Sen blir man jävligt irriterad på att de ska pruta på sakerna innan de har tittat på dem…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Jobbigt värre. Skulle bli riktigt sur om någon ringde mitt på natten.
Irriterande person, ofta man ringer mitt i natten om en annons >.< Söt get.
Vi har en anons för en säng ute nu, och det har ringt endel på den, en kille ringde 22:20 en vardag, det tycker jag är sent om man ska ringa folk man inte känner. Trodde först det var sambons far som kan ringa när som hellst.
Än har ingen ringt mitt i natten, fast då skulle jag aldrig svara utan bara dra ur kontakten. Villka idioter det finns.
Mitt i natten.. Fy vad konstigt :S
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#9 Tack, jag kom på att det skulle vara OT när jag hadde åkt!
åh jag hade blivit skit förbannad om det var mig han ringde mitt i natten. Hur knäpp får man vara? x'D väldigt konstigt måste jag säga. Jag tror det var någon som skulle skojja med er, isåfall vilket konstigt skämt.. världens dåligste humor måste han ha haft då..!
sööt get- :)
Knäpp människa men söt get! :-]