Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 12409 ggr
FilippaQ
10

Kompostgaller

köpte kompostgaller igår men nu kan jag inte sätta ihop dem! det är några konstiga skruvade stål-grejer som man ska sätta ihop dem med, någon som vet hur man gör?:p

[Niike]
0

Man snurrar dit dom, uppifrån eller underifrån. Fast själv tycker jag dom är dåliga, buntband är bättre!

Thumper-KG
0

De "fjädrarna" ska du linda in i varje hörn på gallret så får du en hage….ska se om jag kan hitta en bild…

FilippaQ
0

#1 vad är buntband? :p

FilippaQ
0

#2 Aa, okej. jag fick på en fjäder på en del men man måste ju liksom få in två, annars sitter det ju inte ihop? men det gick inte.. det fick typ inte plats

[Zoie]
0

Det är fjädrar. Man snurrar dom. Jag tycker dom är så dåliga så jag använder tejp i stället.

Rafflan
3

Det brukar finans en bild på hur dom ska sitta med när man köper komost gallrerna ;D

Thumper-KG
0

#4: aaa, bra…men du ska sätta ihop tva av gallren med EN fjäder…det är bara att öva…

Clariiz
1

Jag hade problem först :P

Tänk på att börja på toppen, i hörnet och inte mitt i gallret.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jojsan
2

Första gången jag skulle sätta ihop kompostgaller funkade det inte heller x) Fattade inte hur det skulle sitta, fast till sist förstod jag ^^

FilippaQ
0

tack för hjälpen alla! :) nu är fjädrarna på plats, fattade tillslut ;)

Thumper-KG
0

Wohoo….

Deco
0

Jag tycker som många andra att de där fjädrarna är dåliga. Rentav ganska värdelösa. Åtminstone när gallrena används som bur/hage. Hips vips har "fjädrarna" åkt iväg och ganska snart kan kaninen/erna vara på rymmen. Jag använder buntband eller "kattstrypare" som vi kallar dom i stället. Mycket smidigare och sitter där det ska :)

Fast nu ser jag att du fått ihop det. Om du får problem kan ju dock buntband vara ett alternativ :)

repekka94
0

använder ståltråd eller kattstrypare