Ännu mer smått!
Ja! nu är min F-kull född!
För ca en timme sen (runt 15:00) fick Thess smått! Yej, trodde aldrig någon av mina honor kunde få innan 30:e dagen! Nu är jag glad, fast orolig också förståss, då det är små skrynkliga saker som ligger i boet.. men hennes ungar va små och skrynkliga förra gången också, så vi får hålla tummarna! Har inte kollat allt föt mkt, men tror någon helfärgad/manteltecknad.. mörk, vet inte svart? ser lite silvrig ut, sen tre vita, men vet inte om det är någon teckning på dom då jag inte kollat så noga.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
:O va roligt!! Hur många? Jag missade de
Med vänlig hälsning,
Jenny

nej va kuul :D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Vem är pappan?
Med vänlig hälsning,
Jenny

Så roligt.
Vad roligt ;D
Åh vad kul, grattis! ^^
Tack ;D
#1det blev fem stycken, vi fåt hoppas alla klarar sig då dom är så små och skrynkliga just nu men vi får holla tummarna!
#3Det är Je t'aime´s Arne som är pappa :)
Vad kul :)
Kul, grattis! =D
Tack :D kan lägga upp nån liten bild sen kanske :)
Vad kul .. Grattis
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
F-kullen<3
Okej, jag vet lite blod, men vadå dom är bara några timmar gamla ju ;)

söta <3
Är lite osäker på teckningarna för kollade inte så noga, men där är manteltecknade/wienertecknar 3 stycken tror jag, en svart och två blåa :) sen är det en scheck/brokad och en liten vit? vet inte om den hade nån fläcka nåna stans kanske.. eller så blir den kanske bourgougne som pappa? får se!
Åh kul! :)
Grattis! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack :)