Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 475 ggr
Issis
0

Staaaaaaaaaaaris!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ikväll vid 8 tiden satt jag och chattade på msn med en kompis. Jag kollar ut genom fönstret och ser att det spöregnar. Jag kommer på att Satlight är ute i hagen, så jag flyger ut och ska ta in honom. Jag ser honom inte i hagen, och börjar bli panikslagen. Jag kollar under huset som jag har gjort i träslöjden, men nono, ingen kanin där. Jag springer till hans bor och kollar under toaletten (vem vet, kanske finns han där??), jag kollar under all halm och allt. Men nej. Jag springer in för att ta en jacka, jag är ju helt dyngsur. Jag möter mamma, och frågade henne om hon har starlight, så säger hon: Nej, är han borta?:o Jag börjar gråta och säger att han är det. Hon tar på sig en jacka och går ut och letar hon med. jag springer in på grannens tomt, men vågar inte vara så "officiell" eller så, lite konstig är man nog när man håller på att galoppera runt som en höna och ropa: Starlight! Pappa kommer ut och säger, VA? ÄR KANINEN VERKLIGEN BORTA? jag och mamam säger att han är det. Han går till hagen och lyfter på tunneln… han ropar: Men här är han ju! Har ser äntligen ljuset i tunneln. Jag travar dit och tar upp honom. Han är helt dyngsur! utropar jag. hahahah, jag vet, rätt så konstigt att han är det va? XD Jag tar in honom och virar in honom i en handduk och gosar med honom tills han är torr. Sen får han mat och ser belåten ut :D

Jag tänkte verkligen att detta var fredag den 13, för jag har varit ledsen innan också. Men f¨år väl tacka gud att han inte var försvunnen <33

Var bara tvungen att skriva av mig lite ;)

PaaatyPalm
0

haha xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Issis
0

#1 …Uhm?… Vad skratttar du åt? xD Mitt hjärta åkte faktiskt ner i magen då! x)

[Wera]
0

Här öste det ner regn också!! Fast bara i någon minut XD

pandabjorn
0

Så då var han i hagen hela tiden då? ;) Jag har klarat mig från otur idag i allafall (:

MajaaR
0

Tur att ni hittade honom :D

Jojsan
0

Måste ha känts hemskt då ni inte hittade honom. Tur att han var i hagen hela tiden ;)

Issis
0

#4 ja han var hela tiden i hagen och gömde sig xD

#5 Ja, tack:)

#6 Ja jag bröt nästan ihop. Det var verkligen tur!

Viljans
0

Gud vilken tur att ni hittade honom! :o

PaaatyPalm
0

#2 hehe, nej men det är ju litte komiskt xD, kan ju se det framför mej så det pissar ner regn och tre stycker springer runt och skriker satlight xD haha. Men det va ju såklart tur att han inte var borta xD

20 årig djurgalen moder* 

LolloT
0

vilken tur :)

Issis
0

#8 jaao :)

#9 Satlight? :o xD

#10 Ja :)

PaaatyPalm
0

#11 antog att hon/han hetter det pog  av: Jag kommer på att Satlight är ute i hagen, så jag flyger ut och ska ta in honom. ^^

20 årig djurgalen moder* 

jees94
0

Hahaha känner igen mig..

Issis
0

#12 Woops, I did it again o.O XD haha :P

#13 Haha, jaså?? x) berätta *nyyyyyfiken* :D:D