Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 520 ggr
Em--ma
0

Hur kan man göra detta?

Nån kanske lagt upp denna men bläddrade bara lite på google . Då hittade jag detta http://hd.se/bjuv/2007/06/05/naagon-doedade-hennes-kaninungar/ 

Då undrar jag hur tänker människor ibland? Helt crazy om du frågar mig!!

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Viljans
0

Men herregud, hur tänker folk egentligen? För ett tag sen så blev ju Molly , en kanin, dränkt också.. :(

aliciia
0

fyfan :(

Lendsi
0

okey sjuka människot absolut "/

Devin
0

Jag har sett den förut och det är ju helt sjukt!

Feliciaa
0

Nej usch.
Fyfan för alla dessa människor :(

[cheri]
0

guuu va hemskt ! =(

emms
0

nej men gud! Fy fan vad hemskt :( usch vill inte tänka vad de små hjälplösa kaninungarna tänkte när de blev mördade :(

Emma

PaaatyPalm
0

finner inga ord -.-

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

kastanjen
0

Jag blir så jävla arg när jag läser om sånt här. . . förstår inte vad det är för fel i huvudet på dem som gör sånt här. En annan lägger ner nästan all sin tid på att ens barn och djur ska vara så lyckliga det bara går så man begriper inte hur någon kan vara funtad på det viset.

Ronja_07
0

Fan vad arg man blir

Jojsan
0

Hur orkar någon!? Hur kan man vara så korkade att.. ÅÅhh.. Blir bara så arg >.< Stackars dem :(

[Lill-Kotten]
0

jag skulle helt seriöst typ kunna misshandla folk som gör så.

J-Parnebo
0

fyfan vilka j*vla människor det finns. :@

floraklein
0

hoppas de anmäler det där(det gör de nog) med tanke på den där lappen, som fö borde vara rätt lätt att spåra, så verkar det vara någon som känner henne.

Stackarn måste vara jättejobigt.

botakt
0

folk är ju helt sjka i huvet… Blir så irreterad. Har själv varit med om en hemsk sak med en av mina förra kaniner. Jag komm ut på morgonen och så att burdörren var öppen och hatt Stampe (en perlegen dvv) varf ute under äppelträden. Mina kaniner bodde i sånna där trekantsburar/betesburar..

[Zoie]
0

Jag har sett det där förut det är ungefär 1 år gammalt tror jag.
Ja det är ju hemskt för hemskt! Hur kan man döda ett liv ?
Dom som gör så är sjuka i huvudet! :@