Bebis
Den 21feb fick Tova o Kiboo 1 liten bebis. Bebisen har precis börjat lämna boet o går på upptäcksfärd. Är så söt! Här är lite bilder på den lilla familjen. :)

Pappa Kiboo

Mamma Tova

Bebisen

Bebisen lite större!
Vilken sötnos!:)
Bara en unge? Somliga har tur!! För den ska väl stanna? Jättesött litet knyte! =)
så söt! :)
- Mvh Emma
Super söt! =)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jättesöt :)

Vad söt! =)
Sötnosen!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Vad söt! :D

#2 Hon fick 2st, men den ena var tyvärr dödfödd. Jo, bebisen kommer vi behålla. :)

Nu har bebisen blivit 3veckor gammal o fått namnet Kivi. (spana in den vita öronspetsen) :)

aaw så sööt <<33

Herregud vilken sötnos <33
sötis<3

söötnos<33333
jättesöt! :)
Naw så söt!

söta :)
såå söt! :)
Myys :D Vilken sötnos!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#20 naw..ja d va den :)

ursöööt

Är hon inte stor för sin ålder?…jmf me våra andra kaniner är hon större…kan d bero på att hon va ensam i kullen o d jämnar ut sig till slut?..
#27 jag tror att dt är för att den var ensamen i kullen, För när min hona bara fick två ungar var dum supper stora jämtfört med den kull jag har nu på 4 ungar. så dt har nog ngt med det att göra ?

Ja, d måste va så :)…hon behöver jue inte direkt konkurera me spenarna heller hehe
Super mega söt!
Sötis!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Helt underbara bilder! Vad söta de var! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
#29 när är hon född?
vår är född 9 mars, vi tror flicka nu och ska behålla den!

#33 den 21feb är hon född. Va skoj :)

sööt^^

Var ju inte alls söt
AprilApril…….
Den var ju skit SÖÖÖÖT!!!!!!!
Vad söt :D

Idag va Kivi o blev vaccinerad, gick hur bra som helst…ska tibaxs om någon vecka o sen kan hon äntligen få komma ut i uteburen o springa lite :)

Haha :P

Gud så charmig <3
Jättesöt!
Gullig :)
Du ska inte sälja henne?

#46 Nä hon stannar hos oss…det är mina småsystrar som äger mamman o pappan så dem får dela på henne hehe. Pappan e kastrerad nu så alla 3 bor ihopa o har d hur mysigt som helst :)
Fick precis reda på att hon fick sin andra vaccination idag, så hon fick komma ut i den lilla uteburen me Tova o Kiboo..hon blev jätte glad med många glädje skutt hehe…ska försöka fixa bilder av alla tre ihopa…
Haha, så roligt,
varför vaccinerar ni henne på ofta/mycke.
Mot vad vaccinerar ni?
Söt <3 :)

#48 Hon har fått grundvaccinering (2omgångar) o då ska d gå några veckor emellan (olika beroende om mamman va vaccinerad lr ej). Vaccinerar mot kaninpest o gulsot. Bor i ett område med hög smittorisk så vaccination e ett måste här om kaninerna ska va friska..
Tack så mycket alla :D

Hur gammal var hon där?
Med vänlig hälsning,
Jenny

ursöt<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#57 de va den 9maj o hon föddes den 21feb..så ca.10v lr nått :)
fööör söta kaniner=)

Jätte fina alla tre :)