Ungarna 6 dagar
Idag fyller ungarna 6 dagar, hade dom inne för att fota lite. Dom är såå söta, Kommentera inte förräns jag säger till . :)
Nu får ni äntligen kommentera! :D
Vilka små sötnosar! ^^
Hur mår mamsen? =)
#13 Tackar!
Mammsen mår jättebra. Är jättestolt över henne!<'3

jätte fina :)
#14: Kan förstå det. ^^
Härligt! har själv 10 dagars bebisar här hemma ;)<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Åh knubbisar <3 Så fina allihop!
Mysigt <3 Vi har själv 2 ungar (hermelin) som är 3 veckor idag.

Åååh, så söta <333
#15 Tack :D
#16 :)
#17 Åhh :D<3
#18 Knubbisar är inte det rätta ordet :D<3
#19 Okej, grattis :D<3
#20 Tackar :D<3

naw snacka om söötaw :D
#23 :D
Vad söta:D
Vad roligt det ser ut på sista bilden, där bara en unge vänder lilla rumpan till ;D Haha

Skulle vilja ha en ninis med den sopm e på inlägg #3 :D:D
#25 Hahah :D<3
#26 Dom går att tinga om ungefär 2 veckor (A)
#4 va coolast ;)
fastalla är as fina :D
#28,29 hihi :)

#27 Jasså? Är de typ stamtavla eller kanske utan? Spelar ingen roll. Hur mkt ska du sälja dom för? Vill isf tinga den nu! :D Hoppas de e en hona isf ^^
Naww, va feet #3 äär. xD
Not your mom, not your milk.

Vad ku´l . Dom e super sööta verkligen. Eftersom jag e ny här så vem e mamman och pappan . Det blev iallafall en lyckan kull'.
GRATTIS!!
#31 Dom har härstamningsbevis, dvs. att dom inte kan ställas ut :). Jag kommer sälja dom för 200 tror jag. Men jag är inte säker. Och tingningsavgiften går på 100 kr. Kan PM:a dig sen :). #32 Hahah, dom hade nyss blivit diade :). #33 Pappan är Groszek (Dvv/Fransk vädur) och mamman är Tindra (Lejonhuvad/Dvv) och Tindra ser du på min Avatar :).

Åh så söta :) Kmr ju få se dom snart (a)

Jahoo det låter roligt :) Ska juh själv para en av min Vädur och Lejonhuvad. Men dem där va fruktandvärt söta.!!
Kanske e intresserad med en . Kille skulle sitta perfekt!! Men hona ok också. . Har alltid vela ha dvv/lejonhuvad .
#35 Jaa :D. LyckoOst :D, ahah :D(A)
Du har lyckat med kullen Rorro . FÖRUTOM att dem kissar på en .. 
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#38 Hahah, ja kan inte ro för att dom kissar på dej (AA), hoppas din jacka inte förstördes, Tack föressten :)
Som tur blev den inte förstörd ;) ANNARS DU!!! Då skulle du stått nu och tvättat ;) :D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#40 (A) ^^
puttputt :)
Jätte fina! Särskilt #9 ;)

Hur många e det?

Alla var UBERSÖTA!!
Söta ^^
Åh så söta! Så mysigt med bebisar, speciellt nu om sommaren :)