Nu flyttar dom ..
Mina små älsklingar flyttar nu till sina nya hem..
På måndag ska jag lämna lilla Mini på Stockholms Central, och på torsdag kommer Tickans nya ägare och hämtar sin lilla bebis. Nästa söndag åker jag och pappa till Norrköping och möter upp Maja (niike) som vi lämnar Yum Yum till. Candy & Billy får bo kvar ett tag till, tills Cissi lyckas ta sig ner till Sthlm.
Känns jättekonsigt och tråkigt :( Men samtidigt kommer dem alla till jättebra hem, så ja. Det är med blandade känslor kan man säga..
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Oj, gud va tiden går fort, kändes som du nyss skrev att dom föddes :D
Varför har du gjort ett nytt konto btw? Det hade jag missat ;P
#1 Haha ja, tiden har flugit förbi faktist..
Japp, finns en tråd om det här någonstans ..
Ja tiden går verkligen jättefort! "Nackdelen" med att vara uppfödare är väl när ungarna blir stora och ska flytta kan jag tänka mig :)
Jag längtar ;)
#3 Precis, men jag är ju glad att jag har fått vara med dom i hela 8 veckor ;) Sen flyttar alla till medlemmar här på KIF, så jag kommer ju att hållas uppdaterad iallafall :)
#4 :)
Å, Matilda ! Längtar tills jag får hem lilla Mini .. Har inrett hans bur .. (: Ska skicka bilder på honom varje månad så du inte hinner sakna honom ! <33
Kommer skicka massor och skriva massor om Tickan, jah lovar! :)
#7 Jaa, han ska bli så bortskämd av matte ja ! :) Massor med gott gräs mm .. x)
Gud så söta ! Är det mini längst till höger eller i mitten ? (: Längtar så mkt .. <33

guud så söta dom är <'3 kan tänka mig det kommer bli svårt att släppa fluffbäbisarna.
Nu har både Mini & Tickan flyttat :( <3 Mina små bäbisar! Kommer sakna dem, men jag vet att de får de bra å så!
Naw<3 det är så hemskt när dom åker<3
Jag vad med om en "jätte hemsk" sak när jag hade min B-kull, Billy hade precis flyttat då, men jag va sjuk och hade feber, men va ändå tvungen att städa till dom små (såklart!) Så skulle jag sätta över ungarna på en handduk med burgallret över så fick jag panik och bara "Mamma det saknas en, där öär bara fyra!! MAMMA var är den andra" typ. Och mamma kommer springandes och bara "vad har hänt?!" men sen hon bara "Amen hanna den ena åkte ju i igår(eller när det va då)"
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Saknar "mina" ungar massor, sålde fem stycken i höstas och jag träffar några av dem ganska regelbundet, super! Håller med att det är hemskt när dom åker, man är ju med från dag 1 och så efter några veckor så flyttar dom ..
Kan ju säga att jag längtar massor massor massor efter Candy, tänker på det varje dag, snart får jag ju träffa henne :D!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#12 Det är så jobbigt :( .. Jag brukade räkna ungarna typ hela tiden förut, var så rädd att någon skulle försvinna. Nu när jag räknar blir det bara 1 2 3. Känns lite jobbigt ..
#13 Jag kommer seriöst dö när Candy åker. Hon är min gosboll <3
ja, usch vad jag grät när jag lämnade ifrån mig mina bebisar.. känndes jobbigt att se någon annan åka iväg med dom, att man kan fästa sig vid någon på så kort tid<3
Men när man vet att dom har det bra blir det bättre :')
- Mvh Emma
#11 Ja du Tilda .. Mini är hur gosig och busig som helst och ett riktigt litet matvrak .. Haha, varje gång man går till buren och öppnar är han typ halft ute redan .. x) Han är helt bedårande .. Älskar den lilla bebisen, förstår att du saknar honom ! <33 Han hälsar tebax till dig !
#7 <333
Har du någon bild på Yum Yum? (a)
Iih, imorgon åker jag och lämnar Yum Yum till Maja :D Får träffa henne å allt (A) <3
#18 Åh, lilla Tickan <3 Härligt att det går bra! :)
#19 Ska bli så kuul! :D Kan inte fatta att jag ska hämta honom & träffa dig i morgon!