Dvärgväur sökes
Jag letar efter en vilt färgad hane till Avel o utstälning…
Har just du nåt intressant så hör av dig till mig.. jg erbjuder ett bar hem med mycke motchon o kel ^^
Min kompis har en hona i viltgår färg som är renrasig med stamtava och fick 94p när den var utställd i grupp, 10 veckor gammal.
300 vill hon nog ha. I dalarna men leverans finns till olika platser. Du kan PM mig så kan jag visa bilder och berätta mera om du är intresserad:)
#5 jag bor i växjö :O coolisch ^^
Emma
Aha, vart ligger växjö någon stans ? Neråt i landet!? I sånna fall ska jag till göteborg i sommar.. Kan du ta dig dit tror du !? ;)
// Michis
Det ligger i mitten av småland :P
Emma
#6 Hihi *vinkar*
Kolla på djurtransport.ifokus! :)
min kille prata om att vi kanske skulle tilllisedergom några veckor
#10, Ja , smart x)
// Michis
#11, va!? xD
// Michis
Min kille o jag ska kanske till liseberg om några veckor.. Vet du när du ska till göteborg?
Min melanslags tanjänt är lite cp ;)
jag kanske kan transpotera annars :D. Åker dit ofta just nu… Ska dit vecka 29 iallafall xD. Men min plastpappa jobbar i kungsbacka och han åker bil/tåg fram och tillbaka från växjö/göteborg 2 ggr varje vecka :P
Emma
#14, hehe okej xD JAg ska till liseberg oxå xO , om några veckor.. Vet inte när men iaf någon av denna veckorna: 26,27,28 ! ^x^ Någon av dom tre veckorna. Jag ska höra med mina kompisar som ska jag ska åka dit med, så berättar jag för dig imorrn när vi/jag ska ner till GBG. Men i sånna fall vill du tinga honan !? :O
// Michis
Är sugen för hon är väldigt fin men jag ska nog hämta en annan hona i växjö någon gång nästa månad.. Måste få tag på henne först o hör hur vi ska göra..
OKej :) Om du vill kan du mejla mig på min mejl: michiskaks@hotmail.com om du vill veta mer om lilla kaninhonan och få mer bilder eller så kan du gå in på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/ och kolla lite.. Finns bilder på honan där, eller ska nu sätta in mer :)
// Michis
Söker du fortfarande elr?
Nää.. tyvär =(..