Vill ha <3
Jag är så himla sugen på att skaffa en till kanin. En holländare eller Teddydvv. Det är ju Dala Expo i sommar där brukar dom ha kaniner tillsalu, det skulle vara min dröm och gå runt där och titta på alla kaniner tillsalu och välja en. Jag har sagt till Mamma att jag önskar en kanin i förväg för jag fyller år i september och Dala Expo är i augusti. Men mamma bara Men du har ju en sån söt kanin nu, Det räcker med en kanin :/ Hur ska jag göra för att övertala mamma och pappa? :D
#1 Ska du sälja kaniner ? :D
Fast kommer aldrig få för mamma och pappa ändå.. :/
Om du bevisar att du klarar av en till kanin så får du nog :) Fråga vad du måste göra.. ;)
#1: Skulle också dit, men blev ändrade planer (oförutsedda utgifter = har inte råd). =/
Får satsa på att åka dit när det är i januari, eller när den nu är nästa år.
Den är ju 2ggr/år. =)
#0: Önskar jag hade tips?, men mina föräldrar har alltid varit nästan läskigt lättövertalade. ^^

#4 ja det är mina föräldrar också. De motiverar mig nästan att köpa djur xD haha.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#3 Ska försöka visa mitt bästa och fråga :D tack
#4 Jag visste inte att det var två gånger per år :) Men är båda i Borlänge? Haha det gör ingenting du har tur som har föräldrar som är lätta att övertala.
#6: Det har då varit förut. =)
En gång på vintern, typ januari/februari, och en gång i augusti. =)
Och båda är i borlänge.
#7 jaha ;) Då kan man ju gå på båda eftersom jag bor i Borlänge :D
#9: Tur för dig. =P
Jag har 5 mil dit ja.
Inte särskilt långt egentligen, men har man inte bil och måste åka buss så.
Bussarna går ju sååå bra, eller inte. =P
Dala-expo är ju bara en gång om året?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#11 Det trodde jag också :/ Men NinniH säger att det är två gånger per år. Men jag har aldrig sett att det är två gånger per år.
Dalarna kanske har två utställningar om året, men Dala-expo är en gång om året :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#13 Ah kanske det ;)!
Just specifikt Dalaexpo är ju en gång per år, men det är 2 utställningar/år i borlänge.
Tror t.o.m. det är på samma plats (Dala airport).
Var kanske lite otydlig ser jag nu. =P

#10 Svarade du inlägg 9? Inlägg 9 är ju borttagen :O
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#16: Ja, jag svarade inlägg #9.
Men eftersom Zoies inlägg blev dublett (dvs både #8 och #9) där det stod samma sak, så blev det ena borttaget.
Jag ska till Dala Expo :D Det är typ 2 timmar dit för mig O_o
Du kan ju säga att din kanin behöver sällskap av en annan kanin :) Alltså att du bara har galler i mällan dom, det har jag till några av mina kaniner :)
Vad är Dala Expo? (sry, en n00b i kanin värden XD)
#20 en kanin utställning i Borlänge / Dalarna
Sorry <.< Min syrra laddar upp bilder så det segar och då dubbel klickar jag 8hon säger aldrig till att hon laddar upp bilder) så det blev 2 inlägg i rad -.- Sorry iaf.

#17 AHA! Det var därför jag inte fattade ^^
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
var ligger det någonstans??
#25: Dala-expo är i Borlänge (Dalarna).
#1. ska du sälja kanier där?
isåfall blir det nog att köpa en eftersom du har grymt underbara kaniner :)
Haha, jag ska få en till holländare i höst & sedan nästa år någon annan, kanske ännu en till holländare. (a)
Not your mom, not your milk.