Kaninunge sökes! =D
Ja somsagt, hadde ett annan sån här tråd men den blev så rörig. Så nu ska jag göra de kort. Jag söker en kaninunge, jag har letat nu hur mycket som hällst men hittar ingen. Så jag undrar om ni kan hjälpa mej leta? :) eller om ni känner/vet någon som säljer?
Jag vill ha en som är:
Ras: Dvärgvädur/Löwen eller dvärgvädur
Kön: Spelar ingen roll, men hällst hane
Färg: Nån ljus färg men inte hel vit
Leveransklar: Så snart som möjligt, men kan tidigast hämta den 16 Juni.
Temperament: Bra hoppkanin, Lätt att hantera men ändå nyfiken och pigg.
Inne/ute: Jag kommer ha den ute på sommaren och på vintern inne i ett isolerat rum. Om de blir för kallt så ska pappa sätta in ett litet element.
Hämtas: Jag kan hämta kaninen imellan Dalarna och Stockholm. Bor själv en bra bit utanför Uppsala, typ vid Heby.
De är klart att inte allt de här måste stämma in men de jag vill ha är en Gosig hopp kanin som är ljus i färgen :)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Söker du "Ungd djur", Vuxen eller liten 2-3 veckor gammal Unge ?

#1 Jag hadde tänkt en som precis är leverans färdig :)
Hanna, 22år, Uppsala
#1: Du menar väl månader? :)

-putt-
Hanna, 22år, Uppsala
Jag har en hona dvv viltgrå, som har ett bra temprament. Hennes pappa är duktig inom hoppning kanske denna unga dam oxå är det !? Aja, hon gillar i af att skutta.. så hon kanske är det.. xP
// Michis
#5; Vart bor du? Jag är ev. intresserad av din ryss :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#6-7 Hon är jättesöt och jag har kollat på henne tidigare. Men hon är tyvär inte en sån som jag söker. Men hon är jättesöt de är bara de att jag har ställt in mej på att skaffa en ljus kanin :) Tack för att du svara och bryr dej :)
Hanna, 22år, Uppsala
Min kanin ska om ungefär en vecka. Hon är renrasig dvärgvädur och pappan är renrasig gotlandskanin. Ungarna finns utanför Lund i skåne
#10, okej :) Aa.. Hon är ganska ljus.. Men jag förstår att du inte söker en viltgrå. Men jag hoppas du hittar en kanin. Men om du inte hittar någon så får du väll ta och höra av dig om du får något intresse för lilla Zhakita. ;)
// Michis

#11 Åhhh, va sött…. Synd bara att jag inte kan köpa nån kanin ifrån skåne. Mamma och pappa vägrar att åka så långt.
Hanna, 22år, Uppsala

#12 de ska jag göra. För jag hadde lixom mer tänkt mej en vit/gul/beage(stavas?)/ljus, ljus brun. Gärna brokad/manteltäcknad. Eller ljus ljus gul/orange…. :)
Hanna, 22år, Uppsala

Jag kanske har vad du söker.
Viltgul mantlad hona född 2008-04-21.
Hon är korsning Lejonhuvad dvärgvädur/Dvärgvädur, och är utan man.
Hon är inte speciellt rastypisk utan är väldigt smäcker och smidig, skulle nog passa utmärkt för hoppning.
Skickar med en bild på henne.
Har även en kull födda nu i veckan med 4 vilgula mantlade, men dem är inte könsbestämda ännu.
Jag finns utanför Enköping.

#15 Hon verkar va jätte pigg, kan du skicka några fler bilder och info om henne? :)
Min msn: 1000.meere@live.se
Min e-mail: hanna-1993@live.se
Hanna, 22år, Uppsala

-putt-
Hanna, 22år, Uppsala
Du behöver inte putta hela tiden.

#9, hoppas det är OK att jag svarar för henne, hon bor i skåne, landskrona :)

#18 förlåt, jag tänkte inte på att de blev puttat av medelandet jag skrev…
Hanna, 22år, Uppsala

#19 de är okej :)
Hanna, 22år, Uppsala

-putt-
Hanna, 22år, Uppsala

Har nu tingat en kanin, De blev Chrysler som de även finns en bild på i den här tråden :)
Hanna, 22år, Uppsala

Okej…

Det känns väldigt kul att sälja till dig. Du verkar mycket ambitiös, och det känns som att Chrysler kommer att få ett aktivt och innehållsrikt liv hos dig.
Lycka till!

#25 tack :) Japp, holler på och fixar för fullt :)
Hanna, 22år, Uppsala

Det är bra det!
Hon har nu fällt sina öron ordentligt också!

#27 Åhh va sött :) Har du fler bilder på henne? :) spelar ingen roll om dom är super bra eller inte, vill bara se lite flera biler på henne. :) Kanske när hon är i buren eller något :)
Hon är så söt :)
Hanna, 22år, Uppsala
Hur går det med sökandet :D ?
#29 Hon har ju tingat en kanin nu ;)
Jo jag kom ihåg det XD Ska man inte låsa tråden då ^^ ?
Jo jag kom ihåg det XD Ska man inte låsa tråden då ^^ ?