Utekaniner inne?
Nu på sommaren är det ju varmare ute en inne (iaf. här där jag bor.)
Brukar ni ta in era utekaniner? Alltså bara en stund?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag brukar ta in mina en stund för att ligga och mysa i sängen.
Idag hade jag Lollipop inne ca 1½ timme och bara myste <3 :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Menar du ta in och kela med?
Ja, det gör jag iallafall, men det gör jag även en stund på vintern också :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

nej, men jag har ju mina i stall, så jag sitter där o myser.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Jag har gjort det med mina idag. Albin har aldrig varit inne förut så det var mkt springa till ena sidan väggen till den andra. :) Han gillade mkt min stora gosedjurs apa. Den blev ersättare till hans mamma…Haha. Men så mkt brukar jag inte ta in dom. Utan det har bara hänt några enstaka gånger. Mkt eftersom min father är allergisk.
Btw. Älskar Lollipop att springa i full fart sedan gliiiida jätte låågt på golvet x)
Hon ser asrolig ut x'D
Missy älskar att skutta omkring överallt, Azka gillar att äta upp mina tidningar -.- Molle skuttar typ runt lite, Rutan är livrädd för golvet och håller sig på sängen, Ping Pong ligger undersängen och sover.. Ehm.. ja :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#5 Haha, det borde du försöka att filma! :) Det med Lollipop alltså.
#6; Kan ju föröska, men det går nog inte :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Kan inte mamma är allergisk. >< Men har haft inne Irma en gång * shh * & hon får verkligen panik om hon måsdte vara på golvet, hoppar från matta till matta. xD
Not your mom, not your milk.
I vår "kanin stuga" (egentligen ska det vara en gäst stuga men har akniner där) är det MKT svalare och kallare inne :) Jätte skönt där inne så endel bor där (främst honor med kull) vanligtvis bor endå våra kaniner utomhus.

Nej, min syster är allergisk. Men det tror jag inte på för Myra har varit inne fleraflera gånger när ingen har varit hemma ;)
#10; Dra runt Myra i hennes säng, och verkligen gnugga runt henne. Reagerar din syster är hon nog alergisk, gör hon det inte är hon nog inte det ;D
Om hon får en reaktion, säg inte at det var du :P *smart*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#11 Hahah! :D
Nej, de får inte komma in pga av allergi.
Men de varmaste dagarna har min mamma gett mig tillstånd att ta in dem iaf om de skulle visa sig bli för varma. Men än har de inte behövts :)
Nej, jag får tyvärr inte ta in dem. Pappa är allergisk.
Det verkar vara många (speciellt killar) som är allergiska mot kanin :/
Emma