Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 569 ggr
zickan
0

utebur?

Ingen som råkar bo i västmanlands län och ska sälja en utebur eller kompost galler de kan köra hem till mig  i virsbo?

Funkar just nu med både  vinter och sommarbur.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Börjar bli lite akut med utebur. Grannen har sett en grävling strosa runt min över del till bur som jag har åt grabben ute.

Tejos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det en året-runt-bur du vill ha?

Har en från Fäbodens www.faboden.se som bara står. Du kan få den gratis men kan tyvär inte skjutsa hem den till dig. Har en liten bebis och ingen bil. Helt okej skick, använd några år skulle jag tro. Enfackare enligt bild.

Buren finns i Uppsala, Gamla Uppsala närmare bestämt.

zickan
0

#2 drygt :-/.. ska kolla runt då jag själv varit seg på körkortet och min kompis har inge drag krok på bilen. ska leta runt :-)

Zmufo
0

jag har en året runt bur som jag ska sälja.. har inte tagit någon bild på den men det kan jag fica om du är intresserad… jag skulle kunna köra dit den om jag får tag på en bil med krok och ett släp.. men då får du stå för bensinpengarna.

jag har ca 8 mil till virsbo

Tejos
0

#3 Jag har haft en likadan bur tidigare som jag kapade benen på till ca 35cm (för att kaninen skulle kunna hoppa ut och in själv) och då gick den in i en vanlig baklucka. Annars blir det släp.

zickan
0

#4 toppen.. ja gärna bild så man vet vilken modell det är :-D

Kan pma med kontakt uppgifter, pris du ska ha för den, mått. bensin kan jag betala givetvis.