Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 8315 ggr
[Niike]
0

Ritning, enkel rasthage/utebur

Söker ritning till rasthage/stor utebur. Den ska vara enkel och lätt att bygga, men ändå stabil och säker.

Ni får även lägga in bilder på rasthagar/uteburar då jag behöver lite inspiration =)

KvirrZ
0

Melvis är det väl som har en stor och jättefin Hage :)
hon kanske kan lägga in en bild ^^,

- Mvh Emma

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en kompostgaller Hage bara :S ??

kanske inte så stabil men men

[Wera]
0

Jag har en hund gård :D Se bild ^^ Inte så lätt att "bygga" jag köpte det för ungefär 5000:- från ett företag men det är 10 bitar + 2 dörrar som är dyrare, det räcker att man köper 4st och lägger det ner (istället för att stå rakt upp) då blir det mkt större men billigare. Lätt att montera upp ;D

L8sson
0

#3 snyggt! de kan ju va et ttips ;) man kan ju bygga en "hundgård" fast i mindre format asså inte lika högt? men om man skulle göra en hundgård till chihuahua typ :P fattar ni hur jag tänker??

för jag brukar ha en av kaninerna i hundgården ibland

MarHai
0

Såna staket har jag också =)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Wera]
0

#5 Ah :D Såg det på din hemsida ^^ Det är ganska bra.. förutom att (iaf. mina) dörrar typ blir snea, en av dom måste jag trycka ner, och den andre måste jag trycka upp för att få upp den så jag måste ha en bräda som håller dom på plats typ.. fast det är nog bara för när gården stod tom var dörren öppen hela vintern så då blev den sne :/ XD

Veero
0

Jag har samma som #3 elr ja det är min gård med XD Den är stabil och säker och vi har när på botten som säkrar så att dom inte gräver ut och så tak^^ lätt att sätta upp men dyr då men du kan ju göra något liknande :)

[Wera]
0

#7 Det är inte din gård det är min och din XP ????!! :S

[Niike]
0

#1 Just det den är ju superfin! :)
#2 Kompostgaller har jag redan.
#3 Åh, jag vill också ha såna där galler.. Min morbror har det som hundgård, hur bra som helst. Men så dyrt ! "/

Tack för era bilder :)

Siggen
0

Kan ge bilder snart :) SKa ut o fota nu :)

Mvh Sigrid