Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1108 ggr
molly__totte
0

lottie ? vilken smak???

hej har tänkt att börja med lottie!! alla säger att de e bra så!men vilken smak är bäst och nyttigast?????

skulle bli glad fö svar

molly__totte
0

puutt

molly__totte
0

putt i gen ingen som vill svara

[Niike]
0

#2 Det kan bero på att så många inte är inne på morgonen.

Själv vet jag tyvärr inte.

Michiis
0

Jag vet inte heller, använder inte "lottie".. :/ . Jag använder "stampe" som jag tycker är super bra!

// Michis

Clariiz
0

Det beror på vad det är för kanin du har.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Wera]
0

Har andvänt Lottie förut… då hade jag med äppel och morot smak tror jag, det var ganska länge sedan men endå.. (: Nu använder jag Rabfor ^^

KvirrZ
0

jag har havre och vetekli

- Mvh Emma

annaforsgren
0

jag har havre och vetekli, det uppskattas väldigt mycket här hemma:) det smilas inte i bitar när de ligger i påsen, och de är nyttigt.

Men det är inte så grovt , så kaninerna vässar inte tänderna så bra på det, därför kan det vara bra att ge massa grenar och så också^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Pinacoladas
0

jag har havre och vetekli, mina kaniner mår jättebra utav de!

jag tycker också att du ska ge massa grenar som tillskott också ;)

Kawaiih
0

Hadde samma "problem" som dej, men jag köpte alla smaker så kan man ju se vad som går hem :)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

viko
0

Jag andvänder inte Loitte, men om jag skulle köpa det så skulle jag nog köpa Maskros!

PatriciaM
0

Lottie Morot & Äpple är bäst om man tittar på näringsinnehållet.. så jag skulle ta morot & äpple Flört

jees94
0

Nisse äter bara lottie-motot och äpple ^^

aliciia
0

Äpple & Morot - Låg engergi halt

Maskros & Linfrö - Gynnar Huden & Pälsen

Havre & Vetekli -  kaniner med mkt energi     ?

jag tycker personligen Havre & Vetekli är bäst :) men maskros & linfrö är bra i fällningsperioden :)

[Yoschi]
0

vad är lottie för ngt en gnagarblandning eller?

PaaatyPalm
0

#15 pellets :S

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

molly__totte
0

oki ska nog köpa men maskros och frön e det bra eller? eller tycker ni nåna annan av dom eler hen helt annan sört?

PatriciaM
0

Jag tycker du ska ta morot och äpple då det är minst fett i den… Havre och vetekli skulle jag inte köpa då det är för mycket fett i den till vanliga kel kaniner.. till Avel och hoppare går den bra men inte annars..

molly__totte
0

oki så du tycker morot o äpple? nån mer sokm tycker det?

flisan93
0

Tror inte att det spelar någon roll. det beror ju på vad din/-a kaniner gillar. Det brukar inte vara något problem med att välja smak eftersom de olika sorterna inte skiljer sig så mycket från varandra. Har havre och vetekli själv men skulle vilja pröva morot och äpple. Det finns tyvärr inte i en påse med 7kg, så det blir ganska mycket dyrare i längden.

molly__totte
0

oki men jag tror att jag tar maskoros och frön låter det bra?

[Wera]
0

Jag skulle själv valt (och tror jag ska börja med att ge det lite ibland) Lottie - Maskros och Linfrö för de är bra för utställning och Avel (pälsen osv..) ;D Om jag förstått rätt men om jag bara skulle ha till kel kaniner så skulle jag nog valt äpple och morot. Och om jag skulle vat för mina hopp kaniner skulle jag haft havre och vetekli.. det beror väl på vad för kanin du har då xD

flisan93
0

#22 Är det verkligen så stor skillnad på de olika sorterna? De olika smakerna skiljer sig knappt från varandra. De heter olika för att de bara har en liten gnutta olika ingredienser. Jag tror att själva pelletsen är gjord av samma ingredienser fast de har olika bitar av olika smaker. Hoppas att du förstår vad jag menar;) Svårt att förklara. Men om det är som du säger så är det häftigt:D

#21 Tycker att alla verkar vara lika bra. Testa dig fram.

Lizzan
0

Innehåller är väl uppenbarligen olika om man läser på förpackningen så ja de kan nog vara skillnad och inte enbart på smaken.

[Wera]
0

#23 vet inte till 100% men jag tog bara exemplerna från #14 vad det var till för xD Om jag fattade rätt så.. :P

flisan93
0

#25 Okej;) Såg inte hennes inlägg;) Häfftigt:D

molly__totte
0

mmmm

[Zorro_93]
0

Jag har har Maskros-Linfrö

molly__totte
0

ja jag ska med ha maskros-linfrö

Clariiz
0

Jag ska själv köpa både morot och äpple, och maskros och linfrö och blanda i min carrier :)
Sedan tänkte jag torka morot och ev. paprika elelr något och blanda i det mer.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

molly__totte
0

oki vad bra! jag måste åka till lantmännen!! men mamma e så lat xD mammma hatar kaninerdet e rätt jobbigt för då tycker hon attt om jag frågar 2 gånger om nät vi ska åka så blir hon arg och säger sLUTA PRATA OM DINA KANIER HELA TIDEN fast hon prata rom sina hundra helea tiden :/

Tic-Tac-Toe
0

jah använder mest morot äpple

matilds
0

Har en blandning av alla 3 smaker just nu men ska köpa en stor säck Morot & Äpple när det tar slut.

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Rafflan
0

Jag kör Lottie-Havre & Vetekli å det funkar jätte bra för mig, kaninen älskar det å sen är det inte så mycket onyttig i det ;)