Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 692 ggr
Taci
0

Ny kanin! :D

Nu har jag till slut hittat en kanin som jag tycker om, o som jag tingat =) Planen är att Hugo o den nya tösen ska komma överens, o förhoppningsvis bo tillsammans :)

Ska hämta henne om ca 2 veckor, längtar absolut ingenting Oskyldig  ;D

Hon finns att se på http://www.royelseed.webb.se/ , under Fisk-kullen, Royal Seed's Gibbosa :) <3<3 Har fått ett par nya bilder på henne också, men eftersom jag inte vet om det är ok att jag lägger upp dom här, så låter jag bli :)

Är SÅ glad! :D Känns verkligen så jäkla rätt, känns som hon är perfekt :')

Moonstrike
0

Vad kul! :D Och fy så söt!

SagaoAlfred
0

Åh, va roligt!
Så fin hon är :)

RatLover
0

Åh vilken sötnos!! Grattis :D

malinroth
0

åhh vad roligt :) men vad hände med den blå holländaren? :O
Den var jättejättesöt ^^

thexclub
0

åh vad kul! jättesöt

the vanity, it becomes insanity

Taci
0

#4, jo jag hade mkt kontakt med Martina om hollis, o hon har även en blå unge nu, men det ser ut att vara en hane. Jag har väntat sååå länge hit o dit, så jag orkade inte helt enkelt inte längre, o sökte efter en annan istället, så väntar jag med holländare. Kommer ju absolut att skaffa en holländare i framtiden också!

Jag blev ju så begränsad i o med att jag var så besluten att skaffa en från Solbacken, o just enbart en blå ;P Kräsna jag ;)

Viljans
0

söt :D<3

malinroth
0

#6 aha ok :) jo men det blir nog bra det, tänkte bara :) Den här var jättesöt den med!!!

[Niike]
0

Åååh, sötiis! Hon är absolut vackrast i den kullen! Härlig färg!

Taci
0

#9, det tycker jag med :D Hon stod som Standby från början, så jag tänkte "Jaha då finns det väl ingen chans..", men jag drog iväg ett mail ändå, o hon hade faktiskt funderingar på att sälja henne ändå, så där hade jag tur :D Hon skulle ha kvar henne annars :)

[Niike]
0

#10 Man kan ju inte få mer än ett nej i det läget så det var ju bra att du mejlade ;) Ta med på träffen? :D

ciss
0

Jättefin!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

matilds
0

Åh vad kul! Sjukt fin färg på den kaninen, bra val :D

#10 Myran stod också som Standby, så jag tänkte att det inte fanns ngn chans, men mejlade iallafall. Gud, tänk om jag inte hade mejlat o.O

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

lill-jarven
0

Men ånej inte ett fluff! Hoppas den blir fin iaf ^^

Jag som längtade efter att få se en hollis i din bdb och så blir det en sån där istället.. hujedamej ;)

emms
0

nej men gud så söt :O Kyss puss på henne ^^

Emma

Taci
0

#11, ja det beror väl på när träffen blir :) Ska hämta henne som sagt om ca 2 veckor, hon ska maila mig ett förslag på datum =) Men träff-tråden verkar ju gaaanska död ^^

#13, ja hon är jättefin, å ännu finare på dom nya bilderna :')
Ja, men det är ju lika bra o försöka ändå =) O tur var ju det, tänk om du inte hade haft din lilla Myran =)

#14, haha gillar du inte fluff ? ;P 

Ska bli kul o se hur hon blir som vuxen, eftersom hennes mamma har lite lejon i sig. :) Öronen kanske blir lite halvt om halvt ;DD

Zvintos
0
[Caaassie]
0

Vilken liten sötnos du har tingat då! :D

Jojsan
0

Vad söt! Kul med en till :P

annaforsgren
0

ursöt liten kaninunge det där

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tina-lin
0

Nej vad roligt, grattis! Hon ser jättefin ut!
Undrar hur hon blir i päls och storlek, mamma Honey är ju 25%franskvädur och 75% löwen, spännande att se om de blir teddyfluff på ungarna! Du får lägga in massor med bilder sen :)

Taci
0

#21, ja det ska bli kul att se :) Uppfödaren trodde det blev teddysar, de såg tydligen ut som det, o hennes tidigare kull bled teddypälsade :) Jag hoppas på det iaf ;)

Kawaiih
0

Sååå söööttt!!!! Älskar färgen!!!! Hur söt som hällst!!!

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering