Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 438 ggr
Sashhi
0

Blir såå sugen..

Näh, fy vad sugen jag har blivit på en till hollis. :) Letar efter den rätta, som fastnar mig på smaken. Men har inte hittat vad jag sökt än. Dessutom måste jag få päronen att gå med på det, men ser de min drömkanin. Då finns det ingen utväg. Det slutar alltid med att den kmr hem iallafall. x'D Kanske en dvv, men njah. Vill nog ha en godkänt tecknad hollis, som jag ska ställa ut. Mina drömfärger är havanna, blå, japan b/g, isabella, madagaskar. Fast vissa av färgerna är ju lite långsökta. x) Finns ju inte spec. många upf. i närheten av mig. Isåfall är det Molargårdens & Martina's, men Molargården har ju inte "mina färger." Någon som har sett en annons, eller liknande med hollisungar i mina önskade färger, svart skulle också kunna gå. Om jag blir kär. x)

Ville bara skriva lite, dessutom om ni vet någon annons elr något liknande. ^^ Ursäktar mina störiga förtkortningar av vissa ord. >< xD

Not your mom, not your milk.

[Zoie]
0

Jag vet inte någon uppfödare eller annons. Åh holländare som är så söta! :D  Nu är jag avis!

Sashhi
0

Haha, mamma är den lättaste att övertala, sedan efter det övertalar jag pappa. Vilket blir lätt om mamma har accepterat. * ewuulfejs * xD <3

[Wera]
0

Jag fastnar lätt för havanna färgade hollisar :D

[Zoie]
0

#2 lyllo, mina föräldrar är jätte svåra att övertala mest mamma x'D Jag vill ha en till kanin en holländare eller en teddydvv =)

[Wera]
0

Mina föräldrar är också lätta att övertala (behöver bara övertala mamma för pappa får inte bestämma något om mina djur haha XD) fast ibland kan det bli svårare endå för mamma blir lätt sur och typ ledsen om någon kanin blir sjuk eller dör.. så för varje gång det händer ju svårare blir det att övertala.. :/

Jag vet iaf. inga hollis uppfödare.. :/

Salladshataren
0

Fråga Martina om hon vet andra hollisuppfödare som föder upp havanna :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Zvintos
0

Lycka till att övertala dina föräldrar. ^^
Jag behöver inte övertala mina alls, är ju 20. =P
De är ju mitt ansvar.
Så vill jag skaffa fler och det finns plats, ekonomin och tiden tillåter, ja då bryr de sig inte alls. =)

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jadu, jag ska nog skaffa mig en till holländare jag med (A)
blir så svårt att låta bli när man träffat världens underbaraste Kotte :D<3

- Mvh Emma

Mickis1994
0

Jag vill också ha en till, fast en till Svart ;)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Sashhi
0

#9 - Hmphf, inte en till. xD nee, skoja, dom e fina. :)

[Wera]
0

Har ingen XD Men vill nog ha en havanna tecknad hollis när jag flyttar hemifrån (långt kvar men endå, man får väl drömma :O) ;D Haha.

Mickis1994
0

#10 heh precis. Naomi är tro det eller ej, liiite liiite finare en sin syrra fjompan ;) *mohha, give me five naomi* xD <33

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Mkarlsson
0

MarHai föder upp hollisar här på KIF. Färger vet jag inte men du kan ju alltid kolla med henne (: ?

Sashhi
0

#13 - Jag vet, läste du igenom mitt #0 inlägg ? Hiroshi är ju köpt därifrån. x)

KvirrZ
0

#13 hon skrev i #0 att hon vet Martina :)

- Mvh Emma