Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 815 ggr
Miiah
0

Teddydvv till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Färjbackens Honey
Kön: Hona

Färg: gul/Svart japantecknad

Ögonfärg: Brun
Ras/ pälstyp: Teddydvv**
Antal kullar: 2
Temprament: Enormt lugn och enormt fin flicka. Har inte sett någon finare tror jag. Litet nätt huvud och helt perfekt teckning enligt mig. Hennes päls är enormt lättskött och fin. Honey har inte blivit så bra skött av sin förra ägare så hon är lite rädd av sig i buren, men det går att träna bort med tålamod och massa massa kärlek och uppmärksamhet :) Hon äter jättebra och älskar när man ger henne bladpersilja och maskrosblad ^^ Att springa omkring är enormt uppskattat och det är även då hon brukar buffa på en och visar tendenser till att vilja mysa. :)**

**Hon passar utmärkt till både Avel och kel. Hon har haft 2kullar sen innan och lämnar jättefina japantecknade. Hon har enormt fin stam, ni som är intresserade får självklart fler bilder, mer information och får se hennes härstamningsbevis :)

Hon finns just nu i skåne, landskrona, kan fixa transport om det önskas :)** Kommer att vilja ha mellan 400-500kr för henne..

PaaatyPalm
0

Lycka till med henne (:

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jetaime
0

Du vet jag gärna skulle tagit henne om "jobbat" lite med henne, om jag hade haft ptats, men då jag inte satsar på dom färgerna som kommer jag inte kunna behåla henne sen…

Hoppas någon annan vill ha henne för med lite jobb oh kärlek så kommer hon blir världen underbaraste :)

Granmor
0

Får jag fråga varför du säljer henne?:) Tyckte du just köpte henne..

Miiah
0

#3, du kan PM:A om du vill, vill helst inte sätta ut personer osv här. :)

Miiah
0

putt :)

kastanjen
0

putt

PaaatyPalm
0

Då antar jag att din andra kull blir instäld ?

20 årig djurgalen moder* 

Miiah
0

#7, va? den som du ska köpa ifrån är absolut inte inställd? :O

PaaatyPalm
0

#8 nej, men du skulle väll ev ha en kull på henne ?

20 årig djurgalen moder* 

Miiah
0

Ja, men om hon blir såld så är den inställd, då får den som köper henne själv avgöra om dem vill avla eller "bara" kel :)

PaaatyPalm
0

ok :P

20 årig djurgalen moder* 

Glader
0

Skulle vilja ta henne.. Men skåne är alldeles för långt bort tyvärr, och så har man ju hinder två föräldrarna

Miiah
0

#12, vart bor du då? :)

Glader
0

Hudiksvall "/

[chriistina]
0

puttar för sötnosar :)

Miiah
0

#14, vart ligger huddiksvall? :P

ParaKiss
0

Ligger i hälsingland

Miiah
0

putt. :) någon som känner?:)

molly__totte
0

skulle vilja

Bejja
0

synd att hon ska säljas igen :/ Hoppas att ngn bra person köper henne.

Denna kommentar har tagits bort.
Nana88
0

Är intresserad. Skulle du kunna maila lite fler bilder och fakta om henne? tidigare ägare, hur hennes kullar såg ut, om hon är van vid att bli upplyft/sprattlar osv.. Bor i Stockholm, har inte tillgång till bil men du kunde ordna transport?

Min mailadress: carro_barro_88@hotmail.com

[chriistina]
0

putt