Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 897 ggr
[Wera]
0

Första tanken.. ?

När du fick hem din/a kanin/er,vad tänkte du då direkt när du såg den/dom?

Mitt första intryck på min kanin hona när jag öppnade kartongen var "Oj vad liten hon är" (hon är mkt mindre än min hane som är 1 vecka älre).
Mina andra 2 kaniner var inte så mkt mer än "vad fin och gullig han är".

ciss
0

Har bara köpt en kanin, Essy är född här & jag har inte fått hem de andra kaninerna ännu.

Det jag tänkte om Engla .. det var väl ungefär att hon var det finaste jag har sett :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Miiah
0

När jag fick hem Hi-Fi och Bella var det "oj vad fluffiga och herregud vad söta" ^^ och Honey var det "shit.. gud vad fin!!" och när jag hämtade snöboll som jag ska passa åt louise så var det "nej vilken myspojke" för han skulle mysa med mig direkt :)

Lans
0

öööh, ja minns inte (: Tänkte nog att ava var liten å pälsig när hon kom (: för hon var väldigt långhårig då (:      Tryggur tyckte jag nog också var liten.

Timsan har jag ju fött upp själv, så när jag såg henne mitt i buren tänkte jag väl "h-vete, en till!" (x

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

[Wera]
0

#3 Haha ok ;)

Michiis
0

Molle: "nääi så söt han är.. Stora gulliga öron på en liten kropp"
Ja, och sen så växte han som en raket.. >.< Och nu är han ju big som bara den x)

Nina: "shiit vad aktiv hon är" för hon grävde hela tiden i transporten. xD

Moses: "åh, vilken söt lurvtuss.."

// Michis

Veero
0

Bambi: gud vad söt *Stört färelskad*

Ingo: Gud vad liten gull plutt

Wilma: Söt *Tänkte inte så mycket när hon kom hem :/*

Chili: Hon är min nu

Gossen: Gud den måste vi ha, han är så lugn och mysig söt boll.

Sashhi
0

Irma - Näee, gullis ! Hon slickade mig.

Hiroshi -Ååh, mini-man ! Vikka söta antennöron. x)

Not your mom, not your milk.

emmsaaan
0

När jag köpte Uzza så var jag tveksam men samtidigt så otroligt lycklig. Jag tänkte bara på hennes vackra ögon och hur liten hon var.
När jag köpte Myra så tänkte jag inte alls typ. Jag bara stod där och var överlycklig av att hon skulle bli min.

Moonstrike
0

Rufsan - kommer inte ihåg^^

Biggles - så jättesöt var han inte..

Haha, men jag såg honom bara lite snabbt när han sprattlade i luften mellan transportburarna ;) När han gick ut ur buren senare så typ "shiiit vad söt!"

repekka94
0

Candy = Oj shiit vad vacker

Stampe = när jag fick han först gången älska jag han men fick han ju tebax för en vecka sen jag tänkte då Jaha du igen X/

Linus = guuuuud vad gullig och fin och snäll

[Caaassie]
0

Lippo (och Tiffy): "De var verkligen så söta på riktigt som de var på bild" typ.. det var ju ett tag sedan vi hämtade dem, men så tänkte jag tror jag.
Molle: "Vad stilla hon (han) sitter i knät!"
Viggo: "Gud så söt han är"
Elvira: "Underbaar!"

repekka94
0

#3 linus då?

emms
0

typ nej men gud så söt han är! Och sen när jag fick hålla i honom så var det typ aww så liten han är det är ju mest hår ju ^^

Emma

botakt
0

när min löwen/dvv kom hem tänkte jag:

vad hårig han är! var han så här hårig när jag var och tittade på honom?
 ja vet det är lite konstig tanke men…men XD

amela87
0

När ja fick hem Nisse så smälte ja direkt, ja tänkte "han är så söt o pytte liten o ändå äger han upp hela rummet" XD

Jetaime
0

Hm.. morgan (min första kanin) bara "oj shit vad liten" (han va bara 5veckor då..)

Flinga "åh min älskade lilla flinga" hehe

William "åhh, min vita lilla blåögda skönhet" (asså vid första
tanke då, men sen blev det snarare lite mja..han va väl inte så trevlig när jag fick hem honom, bets och hade sig, inte van vid handtrering alls..

Årissa "omg vad liten" senare blev det ju liten och rädd..

Millie "hur kan man va så liten och rädd:("

Thess "sååå vacker" (men dum^^)

Myran "*snyft* shit vad liten och klen, har hon inte fått nån mat eller? hur fan kan man göra så.. hennes huvud.. och hon har inga muskler ju :O" och typ "kommer hon verkligen klara sig" eller nått i den stilen.. ;/

Emil "wow min dröm kanin<3" hiihi finns inte så mkt mer att säga, kommer från en bra och seriös uppfödare till skillnad från mina andra kaniner.

Abby (var inte min när jag fick hit henne, utan passade bara henne) men när tina fråga mig så blev jag så glad så det första jag tänkte va typ "åhh min söta lilla kanin" eller nått :)

Rafflan
0

Jolene - "vad har hänt på hennes rygg? Har hon skabb?"

Tic-Tac-Toe
0

Underbart fluffig <3Glad

[Niike]
0

Niike - "Nämen gud så söööt! Och så lugn hon (senare han) är!"
Fia - "Åh så fin"
Alpha - "Ååååh men gud så söt.. och redan så stor :o "
Bayliss - Åh gud vad mycket päls! xD

Typ så.. eller något liknande ^^

psyko
0

När jag hittade mina två små jäntor (de är hittekaniner) tänkte jag "Ååh nej inte fler kaniner (mina gamla hade hade just gått över till andra sidan regnbågsbron). Jag vill har inte tid och intresse för fler kaniner men jag kommer samtidigt inte att ha hjärta att ge bort dem. Vad besvärligt!"

Men som tur var min första tanke helt fel, för de två små raringar väckte mitt kaninintresse till liv igen:)

Junii
0

jag tänkte typ.. : OMG, vilken jäkla underbar kanin. vi passar bra ihop, <3

Jojsan
0

Channie: "Ååh vad söt hon är!"
Cassie: "Vilken liten plutt! Jättesöt!"
Totte: "Aw så fin"

[Zoie]
0

Zoie: "Vad rund och go hon är" och "vad söt och fin hon är"

flisan93
0

Om jag ska erkänna så tänkte jag "vilken trist färg hon har";) men efter det tänkte jag såklart att det inte är färgen som är det viktigaste. Frallan visades upp tillsammans med hennes syrra och en dvärgvädur. Jag blev alldeles kär i henne, vet inte vad det var som gjorde att jag blev det. Jag hade bara mina ögon fokuserad på henne, så enkelt var det. Ångrar inte mitt val;)

denisesalomonsson
0

underbaraste i världen <3