NEEJ!! :'( Vrf ??!!!
Jag köpte Lillan i Onsdagds och redan dagen efter på kväll när jag skulle mata henne blev hon rädd och sprang in i bo delen, dagen efter haltade hon och kunde inte skutta eller någonting!! Märkte det på kvällen och jag var inte säker elr någonting så jag ringde vetten idag (måndag för jag fick aldrig svar någon annan dag) och de hade aldrig någon tid så jag gick till en kiosk där det stod "Lottas veterinär låda" jag gick in och frågade om Lotta var där (för hon har varit vett) och då berättade jag om det… hon sa att vissa kaniner kan springa och ryggen kan gå av när de blir rädda, Lillans rygg hade gått av så nu måste jag avliva henne.. :'(
Min granne kan avliva henne.. men vet inte säkert om vi ska låta henne avlivas hos han eller om hon ska avlivas hos Lotta med spruta (billigt 250kr).. :/ Mamma ska fundera säger hon..
Vrf ska allt hända mig för :( !!

nej va synd :(
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

:(
Neej :( Men är du säker på att hennes rygg har gått av? Har en veterinär kollat/kännt på henne och sagt det? Det kan ju vara en annan skada, så var säker på att det är ryggen innan ni avlivar henne..
Väldigt tråkigt.. "/ *tröstkramar*

kan du inte ta henne till lotta för checkning ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Vad trist :(
Men om hon brytit ryggen borde hon inte kunna röra sig alls? Låt en veterinär titta och känna på innan ni tar några förhastade slutsatser. Lycka till!

nej usch så hemskt! :(
Jag ska checka in henne hos Lotta jo… hon rör inte på sig.. då drar hon sig fram isåfall, men sällan, hon äter dåligt också.. :( illan om något var brutet men det var inte det tyckte hon, hon trodde isåfall att det hade gått av vid kotan ungefär.. för om hon nu brutit eller något annat har jag ingen aning om hur hon gjort det :S :'/
LÅT VETRINÄREN TITTA FÖRST hon kan bara ha sträckt sig lr nått

Vad synd :( Hoppas det inte är så illa som du tror! Lycka till hos veterinären :)
åh:'( Så hemskt:'C Tröstkramar<3
Som de andra säger. Kolla med vet först innan du avlivar henne. Det kan ju vara något annat.

stackrars :(
Söt Lillan <3 Håller tummarna för lillan<3
// Michis

Nej va hämskt

Nee..vad synd!Du fick u inte en ha henne ien vecka!:S Stackars dig!
vad hemskt! stackars dig! *tröstkramar* lycka till!