R.I.P Tooticki :'( <3
Igår (31/5) skulle jag rensa bort skiten ur burarna som jag gör varje dag. Allt verkade helt som vanligt. Alla kaninerna tittade nyfiket på mej där jag gick mot dom med hink och "skitspade". Jag tittar ALLTID in till alla innan jag börjar städa för att kolla så ingen bara sitter eller om det är nån som ser litte sjuk ut. Min pappa har byggt en 6 facks bur till mej med 3 våningar. Jag har tagit på mellanväggen på våningen längst ner då jag skulle ha en Fransk Vädur där. Men just nu då Frassisarna är ute på bete så har jag satt in Tozzla och Tooticki där. Och när jag tittade in dit så såg jag bara en nyfiken Tozzla som sprang runt. Och att Tooticki låg ner. Jag trodde först att Tooticki bara sov. Men eftersom att hon inte reagerade då jag knackade på gallret så visste jag att det hänt nått. Så jag öppnade burdörren och där ligger Tooticki helt orörlig och död :'(. Jag smsar till pappa att han ska komma ut till stallet. Och får svaret, Strax. Då svarar jag.. Hon e död… Och då kommer han fort ut och hittar mej med Tozzla sittandes i famnen. Han frågar vem som dött och tittar på Tozzla. Men jag svarar inte utan bara pekar in i buren. Han tittar och sedan kramar han om mej för pappa vet att jag tar det sjukt hårt då djur dör.
Efter upptäckten så sätter jag in Tozzla i Candys bur som stod tom då han e i betesbur på gräsmattan. Sedan hämtar pappa en låda som vi lägger halm i och sedan Tooticki.. Nu e hon begraven och har fått ett stort kors.
Oavsett hur långt borta du är Tooticki så finns du fortfarande kvar i mitt hjärta <3<3
Bilder kmr…

Neej :(
Beklagar ..
RIP Tooticki. :'(
*massoravtröstkramar*
#2 <3
:(
Rest in Peace Tooticki
RIP

R.I.P :'(
Nej, vad tråkigt!
Requiescat in pacem.
Nej vad hemskt! :'( Hon var jättesöt!

Gud vad tråkigt..:( Sörjer med dig <3
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Hatar verkligen när sådant här händer :'(
Tråkigt :( :'( R.I.P

Nej va hemskt :( men hon ser inte så gammal ut häller :( hur gammal va hon ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Tröstkramar. R.I.P
#13 hon var bara 10 veckor :'(. Min lilla älsklings ninis<3

Va trist )':
R.I.P
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Saknar min kanin :'(
R.I.P tooticki

R.I.P *Tröstkramar*
R.I.P
- Mvh Emma
R.I.P ''tröstkramar''

R.I.P *ger 1000 tröstkramar!*
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
rest in peace <3

FY!! det är så hemskt! jag sitter här med tårar i ögonen. jag förstår dej.. för bara någon dag sen hände det samma för mig.. man blir chockad.. ledssen.. man känner att man skulle kunna svimma av all gråt.. men tänk på att han säker äär stolt över dej, för den tiden han har fått varit med dej. <3