Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 888 ggr
Pinacoladas
0

OT Ajaj..

I fredags så var jag ute och red med mina kompisar, vi red och badade med hästarna! Det var sjukt mysigt!

Men dagen slutade på sjukhuset, eftersom när jag skulle hoppa upp på hästen, som var barbacka, så började hon gå :/
Jag var halvvägs uppe, och hade stått på en sten för att komma upp, jag trillade av hästen med ryggen rätt på den stora spetsiga stenen..

Jag fick SKIT ont och fick vänta på en ambulans i 45 min(!!!)
Men väl inne på sjukhuset så röntgade dom o.s.v inget var nbrutet som tur var, men en muskel ledning hade släppt, eller så har jag ryggskott…

Och jag har bara legat ner i 2 dagar nu, och idag, kan jag sitta upp! :D

Jag kunde faktiskt, med mammmas och pappas hjälp stå förut..

Imon KANSKE jag kan gå med kryckor iaf.

Därför kan jag inte lägga ut bilder på mina sötnosar, som jag hade tänkt göra, eftersom den "bra" datorn finns där uppe, och jag kommer omöjligt dit..

Så jag kanske inte blir så jätte aktiv på ett tag!

PaaatyPalm
0

oj va hemskt :(

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Wera]
0

Usch vad ont .. :/

min häst brukar gå när jag ska stiga upp.. en gång fastnade jag med stigbygeln medan jag red i hagen för jag hoppade av för att stänga tråden och så skulle jag hoppa upp, han gick ett par steg och så vred sig foten och så fastnade jag! Jag satt där och hängde, jag kom inte ens loss, jag var ganska rädd för att Rocky skulle gå iväg men det gjorde han inte.. jag skrek på syrran som fick lov att ta loss mig hahaha!

Zvintos
0

Ouch!
Känner hur ont det gör bara av att läsa det!
Har själv fått en kronisk ryggskada svanken, men detta tack vare innebandyn (och kass skolförsäkring).
Hoppas du blir bättre snart!

Pinacoladas
0

#2 Detta var inte min häst, utan min kompis, då vi bytte, men alla andra hästarna i flocken var i havet, så hon ville dit..

Om jag hade fått stenen några cm längre in, hade jag brutit ryggraden :/

Och det gjorde VERKLIGEN SKIT ONT!!

[Wera]
0

Jag skulle hämta en tidning som fanns på vånings sängen.. det fanns en stol bredvid så jag stod på den och så tog jag tidningen och när jag skulle ner så rammlade jag och min svanskota träffade armstödet på stolen - AJ det gjorde asa ont, jag kunde knappt sitta eller gå på typ flera veckor, så hade jag ont fortfarande (men kunde sitta osv.. bättre iaf.) jag hade iaf. ont fortfarande i typ en eller 2 månader och då kunde jag inte rida min häst :/ det var hemskt tyckte jag

Pinacoladas
0

jag har också slått i svanskotan, därför är det lite krångligt då jag måste sitta i flera timmar.. För så jäkla ont i svanskotan då, men jag vill inte låsa mig i ett läge, som råkade hända igår, så jag låg ner, och då var det inte långt ifrån ambulansen igen..

Lans
0

Hojja va hemsk :/

(ot-stopp? de är väl helg^^)

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Zvintos
0

#6: Låst i ett läge?
Hur menar du då?
Att svanskotan låste sig, eller något annat?
För så har jag, att något i min svans låser sig och det släpper inte förrän jag knakat rätt det.
Har så fastän jag gjorde illa mig för 2 år sedan..

Granmor
0

Jag har en bruten svanskota! Det är inget som läker ihop, utan jag får gå med det resten av livet. (De går ju inte att gipsa typ rumpan).

När jag bröt den ramlade jag från ungefär 1 metershöjd, handlöst på ryggen. Kunde inte gå på en vecka..

aliciia
0

då kanske du har kryckor när jag kommer : o

aliciia
0

jag hoppas att jag får ava endå Oskyldig

Pinacoladas
0

#10 ja, det lär jag ju ha ;)

Men det gör inget, bara att jag inte kan komma till mina kaniner!!!

Och jag skulle ha städat, så burarna är äckliga, usch, du får ursäkta om det ser as äckligt ut :(

Men jag längtar tills jag träffar dig ;)

aliciia
0

#12det är lungt <3

kan inte din syrra städa då ;P ?

jag ska träffa dej iaf <33

Pinacoladas
0

#13 jag vet inte.. hon är så himla lat, men mamma städar nog imonn iaf, men tveksam om hon tar alla burarna, men det tror jag nog ändå..

Jag vill träffa dig med :D <3

Salladshataren
0

Är det inte OT-stopp?

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Pinacoladas
0

glömde de sorry..

Salladshataren
0

#16 Det gör inget för mig :) Skulle bara se om du visste det ;D

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Pinacoladas
0

hehe ok ;)

usch orkar inte med denna skiten längre :'(

Vill bara resa mig och springa ner till mina kaniner och krama om dom och gosa ihjäl dom :')

men kan inte göra något förrutom att lyssna på "snuggel song"
värsta söt ju ;) <3

annaforsgren
0

ursch vad hämskt:( tur att du inte blev förlamad!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jojsan
0

Låter inte kul! Hoppas du blir bra fort :)

Devin
0

Ush, jag kan inte ens föreställa mig hur ont det gjorde/gör.
Hoppas du blir bättre snart :)

Naaathaaa
0

Verkligen tråkigt!

Jag har varit också varit med om en olycka med häst då jag också fick vänta på ambulan i 45min. Inte klokt att det ska ta sån tid.

Pinacoladas
0

tack alla! massa kärlek till er <3333

#22 asså jag fattar inte hur dom tänker när dom kommer efter 45 min. Man liiider ju verkligen den tiden! :S