OT - Pimsammt
Jag vet att det finns sådana trådar, men jag gör en ny och fräsh.
Ni ska skriva saker ni har vart med om som har vart jättepimsammt.

*putt*
Okej detta hände mei onsdags. När jag & pappa var i affären vare typ en 15-årig tjej som kastade GLASS i NÖTTERNA i affären. Pappa, först så sa han typ: " Plocka bort det. " Sedna hon bara: " Nej. " Då skrek han bara: " Jävla gris, nu går du fan & plockar upp det där innan jag slår till dig ! " xD Fan vad pinsamt jag gömde mig bakom godishyllorna.
Not your mom, not your milk.

#2 Haha :D

Dethär hände i skolan.
Min lärare Micke skulle ge klassen en överasskning, han sa att man skulle ta med sig cyckel och en hjälm typ om två veckor till skolan.
Min hjälm är aldeles för stor och jag hatar den verkligen!
När han hade "bjudit" oss på den där överasskningen så fick man åka hem. Så fort Micke inte kunde se mig tog jag av mig men förbaskade hjälmen!
Nästa dag så stog han på sin "sur-plats" som han kallar det. När han sitter på en viss stol i klassrummet på ett visst ställe så är han sur. Han var sur för att han hade tydligen sett att jag tog av mig hjälmen :$. Men han sa inte det, han sa typ att han inte litade på klassen för att vi tog av oss hjälmarna så fort han inte såg. Sen sa han: Räck upp handen om ni hade hjälmen på er hela vägen hem. Eftersom att jag satt typ längst fram i klassrummet så såg ju alla att jag inte räckte upp handen. Och mina kompisar som jag cycklade med hem var ju längst bak och satt med armen på ett konstigt vis så det såg ut som att som räckte upp handen. Sen började hela klassen skrika: Carro räcker inte upp handen!! Och det var så jävla pimsammt. Och nu tänker han typ alldrig cyckla med klassen för att det är en massa som tar av sig hjälmarna.

*putt*

Kan inte komma på något :P

Dethär hände sista dagen i skolan.
Alla i klassen skulle skriva sitt namn på en teckning som det stog Glad Sommar på. Sen sa alla till mig: du måste skriva på ditt namn. Då gjorde inte jag det för att som sa att jag måste. Det är jobbigt när alla tjatar, och jag tycker om att retas ;D
Sen när Micke fick teckningen så sa han: Oj, har alla skrivit på sitt namn? Sen blev det som i #4: Carro har inte skrivit på!!!
Åå gud vad pimsammt xD

*putt*

Det här hände för ett tag sen
Jag och en av mina kompisar stog och sjöng Scream med Tokio Hotel. Vi var på skolan. Vi stog i korridoren( nu hur det stavas) och övade. Vi stog typ och skrekx) Men iaf vi trodde att ingen hade lektion. Men sen då tittade en lärare ut genom en dörr. Han såg väldigt förvånad ut. Och sen då kom hela klassen ut och kollade på oss.
Gud vad pinsamnt det var! jag ville bara dö!

Min mormor & morfar äger en afär (Mat öppet) & jag skulle hjälpa till och så kom det in en engelskman (Kvinna) och jag kan typ ingen engelska (Jag är 12 år) Hon kom fram och fråga mig på engelska vad bröden var. och försökte visa med händena de var hon letade efter och jag stod där som ett frågetecken och sa massa saker på svenska! Men sen så såg jag morfar och han fick prata för mig och jag gick iväg!
Det var pinsamt!
Förra veckan en morgon var jag ute och gick med min hund Suffy. Plötsligt möter jag min mattelärare Magnus på gatan. Jag tar av Suffys koppel och låter honom nosa runt medan jag och Magnus står och småpratar. Jag är lite blyg eftersom jag inte känner Magnus så bra, det är mest han som frågar och jag som svarar.
Min lärare börjar prata och fråga om min hund, och sedan sätter sig Magnus ned på huk och ropar på Suffy att komma och hälsa. Efter en massa prassel från buskarna där Suffy befann sig just då kommer Suffy springande. Suffy sprang stolt och viftande på svansen fram till min lärare och lade en använd binda i hans knä.
#11; HAHAHA xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 - OH MY GAARD ! Fan vad pinsamt ! xD
Not your mom, not your milk.
#11 HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
#11 :O Haha! Sa Magnus något då??? ;O
Jag kommer inte riktigt på något pinsamt.. XD
#11 HAHAHAHA gud vad pinsamt
#11: HAHA :D
Näe, det var inge kul alls
Vågar knappt se den läraren i ögonen längre
#2, hahahaha.. fy fan vilken skön pappa :D
#11 haha 8D