HEJ
Det är så att misstänker att min kanin hona är dräktig…..å de grundar jag på att hon har blivit strörre å rundare om magen, hon vilar mycket men hon har inte börjat att boa än. Men när hon ligger på sidan å vilar så ser man hur magen går i vågor, hur det rör sig så det verkar ju som det finns bäbisar i magen.
Nu undrar jag bara varför hon inte har börjat att boa än, hon borde få ungarna närsomhelst nu?

Vissa honor boar precis innan de ska föda. Andra gör det ett tag innan.
Båda mina honor gör det precis innan ungarna ska födas.
Samma som #1 mina brukar boa just prisis en vecka innan eller natten/dagen innan.
#3 är du säker på att hon inte "flämtar" då? Det är varmt så det kan va det också, svårt att säga när man inte sett henne själv :) Men känn på magen du, känns det som ungar i den?
Har hon vart i kontakt med nån hane?
ja.hon har varit i kontakt med en hane….å nä det kan inte bara vara flämtningar för det är som rörelser i magen…ser precis ut som när än annan va gravid…haha……tyvärr är hon inte alls sugen på att man ska röra henne ( det e hon inte i vanliga fall heller) så tyvärr kan jag inte känna på magen.