Solbackens Hiroshi "Fjompan"
Nu ska jag stolt presentera Solbackens Hiroshi, eller Fjompan som jag kallar henne ! :D Uppdateringar efter första kommer nu efter att jag fått datan fixad. ^^
Fjompan växer så det knakar och hon har redan lärt sig att det är superkul att retas med Irma, min dvv. x) Så fort hon får komma ner i gräset, då utanför kompostgallerna (som hon kom igenom förut) rejsar hon iväg i full fart ca 10 meter och börjar lugnt käka gräs. xP Hon har sina lite speciella, vad ska man kalla det "sneda grodhopp" x'D I buren sitter nästan alltid i höhäcken, om den är påfylld och käkar i sig medans hon ligger lugnt där. Sedan ska hon sträcka sig så högt upp som möjligt när man kommer och hälsar. (; Hon tycker fortfarande att det är lite halv läbbigt att bli buren, men det fungerar mycket bättre. Har klippte hennes klor en gång, och det gick bra när jag lindade henne i en handduk. Just nu sitter hon i hagen bredvid Irmas Hage och vilar bakom sin favorit korg. ;]
Not your mom, not your milk.
Any comments ? (;
Snor henne från dig <33 :D

Så fin! (: (fast hon är väl från Martina så då är det ju inte så oväntat att hon inte är ful direkt^^)
Tycker vi förbjuder bilder på hollisar på kif. Man blir så sugen på en!
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#2 - Noou ! * protects my beijbi *
#3 - Haha, joo ska BOMBA med bilder ! * MEAN *
Gud vad fin! :D Förstår inte varför jag ska bli nerkärad i så många raser på en gång!
Sööööt! Fler bilder tack! :D
tycker som #8 :)
Det kommer. xP

#3 ja precis :O !xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

ja mer bilder på sötnosen!
Nämen såååå söt! FLER BILDER :D
Så oootroligt sööööt! Jag kommer dö om jag tittar på den där bilden en gång till xD. Hollisar är bara för underbara!
Åh, vilken godbit!
Verkar som allt fler här inne skaffar hollisar nu =) Kul! Hollisar o teddys på uppgång ;P
Å vad roligt =)
Gammelmatte, syskonen och föräldrarna hälsar ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#16 - Mah, hon stortrivs. ;D Verkar det som. ^^ Hon är verkligen ett litet energiknippe.
#17, 19 - Åh så göllig :D Heter hon Fjompan förresten? Eller är det smeknamn ? =)
#20 - Fjompan är ett smeknamn, hon heter Hiroshi. ^^ Tkr att det passar henne så bra, inte för att det betyder nått men.. x)
Naw så söt <3