Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 747 ggr
Taci
0

Ny bur :)

Har i helgen vart o hämtat en ny kaninbur :) En innebur, 150 cm :) En sådan från Psww.se, har redan en sån till Berit :) Är sjukt nöjd! Dock ligger den nu på vinden, i väntan på att jag ska få hem en liten hona, som förhoppningsvis kan bo med Hugo =)

Känns så skönt, nu är det bara själva ninen som fattas :) Hade en på gång, men det är troligtvis en hane, så jag letar o letar :)

Så btw, är det någon som har en kull med antingen blå (eventuellt gula) holländare eller teddydvv (ingen speciell färg), så hojta till! :) Har velat ha en till kanin nu såååå länge!

Miiah
0

Jag har en kull teddysar som ska komma nu i juni/början på juli =)

aliciia
0

Kul med ny bur :D

KvirrZ
0

älskar dom burarna :) har ju 2 själv ^^

- Mvh Emma

[Niike]
0

Det kommer ju fluffisar här nästa år (A) :)

matilds
0

Men sukta lagom! Vill också ha såna burar till mina niner *gråta*. Men men :P Jag kommer ju ha havannabebbar i höst. Och förmodligen även en kull till men den är hemlig (A)

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

DreamerOf
0

psww.se finns ingen sida som heter de? :P

Lendsi
0

En vanlig innebur? Är det de ni säger e så bra? O.o

matilds
0

#7 Den är 150x60x60 (?), d.v.s. den största inneburen på marknaden. Dessutom är den snygg också ^^

matilds
0

150x85x64 var den till och med.

Taci
0

Oops, skrev visst fel :) Menade ju såklart Pwss.se men det har endel här visst redan förstått =)

#9, ja precis :) Dock så är det något av måtten som inte riktigt stämmer. Tror det var pålagt några cm för mycket på bredden eller något sådant, men hur som helst, den är stooor :)

Lendsi
0

#8 Ja ha, okey. Gillar inte inneburar, har själv en utebur som är 250cm lång, 180cm hög och 60cm bred. Byggde den själv :) Bättre än inneburar om ja får säha de själv XD :)

aliciia
0

#11 men en uinnekanin kan ju inte ha en utebur inomhus, det blir ganska jobbigt

Lendsi
0

Den buren kostar ju ca 1300:- Och allt material jag köpte till min utebur kostade ca 1000:- och ja, ni läste hur stor den va :O :O S*it

Lendsi
0

#12, det är sommar nu och nu dom kan vara ute. Mina är innekaniner eftersom som vart inne i garaget hela vintern med värme, och dom klarar sig gallant nu.

Taci
0

#14, alla kanske inte har möjlighet att ha dom ute? Det fungerar PERFEKT att ha sina kaniner inomhus året runt.

aliciia
0

#14 alla kanske inte har garage .. dvs. jag å vissa kanske bor i lägenhet, dvs. ingen trädgård.

matilds
0

Jag som bor i lägenhet har inte ens plats att bygga en bur på, haha :P Men jag drömmer om en stoor 150 bur <3

Taci
0

#17, var det inte någon här på kif som sålde en 150bur nyss? En precis sådan alltså. För jag var nämligen lite intresserad av den, men jag köpte en ny istället :) Om du ville få en billigare alltså (;

Lendsi
0

tycker det e  hemskt att burarna är så himla dyra bara, det måtte ju inte vara kul för er som har kaninerna inne och bor i lägenhet att behöva lägga ut så mkt på burarna :/

matilds
0

#18 Jag har hittat en på blocket för halva priset. Men försöker pruta ner den lite (A)

Taci
0

#19, jag tycker faktiskt inte det är dyrt. 950 kr för den största buren som finns på marknaden, att ha inne. Den är snygg, stor som sagt, o går att fälla ihop gallret om man ska förflytta den. Stora o bra luckor :)

thexclub
0

naajs! ;D

the vanity, it becomes insanity

Lendsi
0

#21, Okey inte JÄTTE dyrt men deyt är ju alltid pengar som sagt. :)

Taci
0

#20, haha går det bra ? ^^