Utflykt med kaninen
Idag tog jag med min lilla kanin till mina föräldrar. Min pappa fyllde år och ville så gärna se min kanin. Så köpte en jättefin transportbur på en djuraffär och så fick hon sitta i den 4 mil. Hon trivdes jättebra och låg och vilade/sov.
Väl framme så fick hon på sig sin sele som vi band i en löplina så hon kunde springa väldigt fritt på deras stora tomt. Mycket omtyckt!
Sen var det dags att tvätta pälsen när det ändå var fint väder ute. Hade köpt ett specialshampo på djuraffären som jag sprayade på.. dock blev hon lite rädd för sprayljudet så nästa gång blir det på ett annat sätt.. tog en bra stund att torka ialla fall, fick borsta och kamma på henne rätt mycket. Men nu är hon kanonfin och luftig i pälsen!
På hemvägen var hon verkligen trött och "sov" nästan hela vägen.

Låter mysigt! :)

åå vad mysigt
Gör sånt när ni har tid är uppskattat och roligt för dom:)

oki kanke ska gå med mina kaniner till min mormor o mofar! dom bor 30/20min här i från!!! kanke kan gå dit !

Jag vet. Jag brukar dock inte åka bil då jag inte har körkort men brukar gå promenader till stranden och liknadnde. Det är kul! :)

hur kan du gå till stranden med en kanin? följer den efter ddig? det e la du som ska följa efter dden? jag bara undra

#6 Jag brukar bära den en bit men sen när den fattar vart vi ska brukar det vara den som leder vägen. De tycker det är kul att gräva och så där. Går dock inte dit så ofta. Mest till skogen är det som gäller då det ligger närmare :)

Vad mysigt med en heldag med kaninen 
Skäm bort era kaniner regält nu när det är sommar! När det är vinter blir det svårt att göra utflykter:)

j det ska jag göra