Hiroshi bebbar ?
Undrade bara, om jag nu ska para Hiroshi till årsbytet eller hösten. Så är det någon som skulle kunna vara intresserade av ungar ? Kmr vara renrasiga hoppholländare utan stamtavla.
Not your mom, not your milk.
Ingen ? (A)
*puttar för de kanske blivande bebbarna
Det är väl lite svårt att redan i detta skede veta om hiroshi blir en duktig hoppare eller ej? Eller har ni kanske börjat hoppa redan? Du kanske kan berätta lite om föräldarna & deras klassning (om de tävlat) osv :-)
#3 - Haha, jag skrev lite slarvigt. >< Asså det är ju inte säkert att det blir hoppisar, men möjligen. (Vi får se, hur det artar sig för Hiroshi sedan. ^^) Du bor i Finalnd va ? Såg din Blue Bacardi, skitfin ! ;o Är han hoppad något ? :) Lånar du ut dina hannar till Avel ?
Alltså, Martina hoppar inte med sina hollisar, så hon har ingen hoppbakgrund. Men hon hoppar redan över lite allt möjligt & tar det med lätta språng. :) Hon verkar tycka det är kul, men vi får se. Har precis börjat träna henne i sele.
Usch, jag känner mig lite dum. x) Ska ta bort hopp.
Jag tror att B. Bacardi kommer från Martina, så de kan ju vara släkt.. Dock har ju Martina en så stor uppfödning så det är ju stor chans att de inte är släkt heller :) Men jag är inte säker om han kommer där i från men jag tror det.
Japp Maja, du har rätt i att Bacardi kommer från mig, men han och Hirran är inte släkt :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Okejs ;D
Uuuh. :) Va kul att dom inte är släkt. xD Men jag kanske har hittat Hiroshis frömprins redan. ^^ Majsbeckas Jogimur. :D